Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trådløst borte pluss dårlig bilde under spilling

Anbefalte innlegg

Har et merkelig problem:

Begynte med å kjøre systemgjenoppretting da jeg hadde prøvd med forskjellige innstilinger på høytalerne. Etter dette fikk jeg beskjed om at antivirusprogrammet mitt ikke varup to date. (Trend) Måtte istallere Trend 2008 versjon. Oppdaterte også til Microsoft sp 3 for xp. Etter dette hadde jeg fortsatt Internett via trådløst i orden. Spiller derimot en del COD 4. Det viser seg da at bildet er elendig, noe det ikke hadde vært før. Jeg slår av antiviruet, men ingen forandring. Bildet er så "svart" at det ikke er mulig å spille samt at alt går treg som sirup. Jeg prøver da å avinstallere sp 3 via "legg til - fjern programmer" Det går bra, men cod 4 er like dårlig samt at nå kommer jeg ikke inn på Internett!! Lampa på nettverkskortet bak på pcen lyser ikke. Prøver å reparere dettte ved å trykke på reparer etter å ha høøyreklikket på det trådløse tilkoblingsmerket. Får beskjed om å sjekke at det trådløse kortet er riktig installert. Dette sitter imidlertid på hovedkortet som er et Asus p5gd2 premium. Prøver igjen med systemgjenoppretting,men nå er det ingen datoer som jeg kan skru systemet tlbake til mer. Nå sitter jeg uten Internett og spillet mitt virker heller ikke. Rett før jeg kaster pc'en ut av vinduet. Har sjekket på enhetsbehandling og finner ingen feil der. Hardware feil???

Det er forøvrig en Cinet pc.

Forslag mottas med takk

Endret av Rikken1969
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fortsatt support på pc.Snakket med dem i dag. Virker som det er feil på både skjermkortet og hovedkortet. Skal sende inn pc'n for reparasjon.

Regner med at du har prøvd å reinstallere drivere til både det trådløse nettverkskortet og skjermkortet?

Endret av kenjako2
Lenke til kommentar
Har fortsatt support på pc.Snakket med dem i dag. Virker som det er feil på både skjermkortet og hovedkortet. Skal sende inn pc'n for reparasjon.

Regner med at du har prøvd å reinstallere drivere til både det trådløse nettverkskortet og skjermkortet?

Jepp, det har jeg gjort. Fikk ikke installert det på den trådlose, men ordnet det på skjermkortet. Ingen forandring.

Lenke til kommentar

Er det integrert trådløst nettverkskort?

Hadde tidligere problem med å innstallere ett. Endte med at jeg avinstallerte drivere til kortet. Flyttet så kortet over til en annen ledig slot på hovedkortet. Windows detekterte så kortet etter login og spurte etter driver.

Lenke til kommentar
Er det integrert trådløst nettverkskort?

Hadde tidligere problem med å innstallere ett. Endte med at jeg avinstallerte drivere til kortet. Flyttet så kortet over til en annen ledig slot på hovedkortet. Windows detekterte så kortet etter login og spurte etter driver.

Ja, det er integrert på selve hovedkortet. Hvis det ikke hadde vært for at jeg får fiksa det på reklamasjonen, skulle jeg prøvd ditt forslag. Takk for tipset!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...