Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enkelt program til å lage websider i?

Anbefalte innlegg

Beklager om dette er en gjenganger:

Jeg er på utkikk etter et program å lage websider i. Det må være meget brukervennlig og bør være gratis og lite siden det skal lastes ned på ISDN nå i kveld. Gjerne et program der man ser resultatet direkte og slipper å se HTML-koder. Hvilke program kan dere anbefale å lage sidene i?

Hvor finner jeg en god plass til å hoste websider?

(helst noe billig eller gratis)

Jeg skal anbefale dette til en som skal lage webside til et enmannsforetak som skal opprettes snart. Det skal ikke være noe avanserte greier, bare noe helt enkelt. Må være ganske selvforklarende da jeg risikerer å bli litt "telefonsupport" for vedkommende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for rask tilbakemelding. Da tror jeg det blir www.servetheworld.net . De virket bra.

Hvilket program er det anbefalt til å lage sidene i?

MÅ være meget brukervennlig og bør være gratis og lite siden det skal lastes ned på ISDN nå i kveld. Gjerne et program der man ser resultatet direkte, og slipper å se selve HTML-koden.

Lenke til kommentar
Hvilket program er det anbefalt til å lage sidene i?  

MÅ være meget brukervennlig og bør være gratis og lite siden det skal lastes ned på ISDN nå i kveld. Gjerne et program der man ser resultatet direkte, og slipper å se selve HTML-koden.

MS Frontpage er jo lett, Adobe Go Live også lett, Deamwaver nesten like lett.

velg og vrak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...