nwinger Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Emnefeltet burde vel forklare saken. Har feilberegnet hvor mye plass jeg trengte til installasjon av Vista, og fortsatt ha litt til overs. Jeg beregnet 20 GB, men ser at dette er alt for lite for meg. Er det mulig å flytte noen GB over fra D: til C: på noen måte? Håper noen kan hjelpe meg, da jeg begynner å gå tom for plass Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høyreklikk på Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Høyreklikk på Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling Får ikke lov å velge "Extend Volume" på C: Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Du kan flytte alt innhold i "Mine Dokumenter" over på en annen disk. Høyreklikk på "Mine Dokumenter", og velg "Egenskaper". Trykk så "Flytt" for å flytte mappen Mine Dokumenter skal ligge i. (PS: Oppskriften er fra XP, håper den er lik på Vista) Endret 16. juli 2008 av Per Kristian Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 For mine dokumenter tar jo så evig med plass Antatt at C og D er samme fysiske disk, kan du bruke et bedre program som Acronis Disk Director... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vista? Om du ikkje treng kvilemodus kan du fjerna hiberfil.sys, som er like stor som RAM'en din. Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 For mine dokumenter tar jo så evig med plass Antatt at C og D er samme fysiske disk, kan du bruke et bedre program som Acronis Disk Director... Takk! Programmet fungerte veldig kjapt, enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå