Mikr89 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei. Lurte på hvor man legger musikk videoer for at de skal duke opp i musikk videoer i front row,gjelder også tv programer ogv. Håper noen kan hjelpe,får sån som et er nå dukker alt opp under filmer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Importer de i iTunes? Min Front Row finner forøvrig filmer jeg har i flere mapper i Filmer-mappen, men klarer ikke spille de av (doh). Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Installer Perian for at Quicktime skal ta flere formater og legg filmene i Movie/Film-mappen din i din Home/Hjemme-mappe eller importer dem til iTunes. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Installer Perian for at Quicktime skal ta flere formater og legg filmene i Movie/Film-mappen din i din Home/Hjemme-mappe eller importer dem til iTunes. Har gjort det,men uasett hvordan jeg gjør eller hvilken mappe jeg legger F.eks musikk videoer i,så dukkr de opp i front row filmer mappen,ikke i den kategorien de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå