Rognalf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg begynner å se tegn på at min Nokia 5300 er i ferd med å gi opp, etter kun ett år. Min Sony Ericsson T630 varte ikke så mye lenger den heller. Min nokia 3310 derimot stod på fra jeg var 13 til jeg var rundt 16 hvis jeg ikke husker feil. Den måtte dessverre byttes ut med noe annet ettersom høyttaleren var ødelagt. Bortsett fra det hadde jeg aldri et eneste problem. Jeg lurer derfor på om det finnes noe i dag som tåler like mye som min 3310? Det eneste 3310 ikke hadde som jeg trenger er mms or mer meldingsplass Så hva finnes der ute? Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS:? -EDGE:? -Email klient: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Spiller ikke noen rolle -Vekt: De fleste mobiler i dag er vel lette nok -"Støt/sprut/støv-sikker": Sikkert greit det, men ikke nødvendig Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. - finnes det mobiler uten i dag? -Størrelse på skjerm. spiller ikke stor rolle -Touchscreen: nei Pris: ~2000 kr med kontantkort. Helst mindre. Diverse: -Merke: et bra et -Kamera: ja (trenger ikke være all verden) -Videokamera: ^ -Symbian: ? -Infrarød port: ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: Vet ikke. -Minnekort?: vet ikke -MP3: trengs ikke -Radio:nei -UMTS: ? -Triband: ? -wLAN: ? - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: "Viktig/ (Fjern det som ikke passer) -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? jeg sender meldinger, ringer og sjekker hvilken dato det er eller hvor mye klokka er Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Eg vil tippe dette er den perfekte mobilen for deg. Eg bestilte denne for mamma tidlegare i år. Den har alt av funksjonar du eigentleg treng frå ein mobil pr. dags dato. I alle fall stal nokon mobilen frå mamma, då ho var på ei messe. Deretter måtte eg bestille ny telefon. Denne hadde vel mamma i 3-4 månader trur eg, før ho nyleg klarte å søle noko på tastane til mobilen. Eg trur ho var ganske uheldig eigentleg (som blir forklart i neste avsnitt), noko som medførte til at tastane ikkje ville fungere i det heile tatt. Deretter vart det bestilt mobil nummer tre av denne typen. Ein sommardag presterte mamma å hoppe uti bassenget vårt med mobilen inni bh-en. Etter at ho var kome uti merka ho jo at mobilen låg der og gjekk ut av bassenget igjen. Så rista ho mobilen tørr og den fungerte som aldri før Derfor trur eg det var ganske uflaks at mobilen i avsnitt 3 tok kveld pga. ein liten vassprut. Kort og greit: ein oversiktleg mobil utan alt av fjas og drit som du bruker maks ein gong før du vert lei. + ? Prisen! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Ser bra ut, takk for tipset. Jeg satser på at jeg er mindre uheldig enn moderen din Andre forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå