2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Sendte en personlig melding til en bruker i går. I dag tenkte jeg å sjekke en detalj i den sendte meldingen. Men når jeg trykker på "Sent Items (163)", så er den øverste som ligger der en melding som ble sendt for over et halvt år siden?? Skjønner ikke helt logikken. Noen som kan si meg hvor jeg finner mine sendte meldinger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Før så var det default at de ble lagt i sendte elementer. Det forandret de på så nå må du selv huske å huke av den avkrysningsboksen under meldingen din. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Så den meldingen jeg sendte i natt er med andre ord utilgjengelig? Baaah. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, med mindre du husket å huke det av så finnes den kun i innboksen til den andre brukeren. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Okei. La også merke til at ved å bruke "IP Board PRO"-designet, så blir det automatisk huket av der hvor det står "Legg en kopi av meldingen i Sendte elementer-mappen". Bare så synd jeg ikke liker designet. Er ikke dette noe som burde kunne fikses til Hardware.no-designet? (Det med automatisk avkrysning). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er dessverre slik at det ikke er satt som default. Gjelder å huske på å krysse av når man sender Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 I "IP.Board 2.2.0"-skinnet er lagring av kopi slått på som default. Så det virker som om dette er noe som er avhenging av hvilket skin man bruker, og hvordan skinnet er konfigurert. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jepp. Men hvorfor ikke sette avkrysning til default på alle skinsene? I don't see the problem? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skal sende en henvendelse til drift om å slå dette på automatisk i alle skin Så får vi se om det kommer på plass. Med det anses saken som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg