jastroem Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Mye tull og tøys med pc'en. Jeg finner ikke ut hva som er gale med den. Feilen kan være hva som helst. Er det noen gode programmer som kan brukes til å ta en full sjekk på alle pc komponentene? Jeg har allerede formatert og reinnstallert. Men problemet er at etter noen dagers bruk kommer de samme problemene tilbake. Maskinen blir veldig treg, av og til stopper den helt opp. Noen ganger er den vanskelig å starte, og av og til vil den ikke logge seg av. Brenneren slutter å fungere, pluss en masse fjas og tull. Operativsystemet er XP Homedition. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Bytt til XP pro, det er bedre. Bra programmer er Aida32. Det er et supert program. Skulle ikke være vanskelig å finne, google er din venn. Ellers funker 3Dmark, men aida32 er bedre. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Bruk ctrl+alt+del, og sjekk på prosesser om det er noen filer som tar enormt mye resursser, det KAN være spy-ware o.l. Ikke steng explorer.exe, det ER windows. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 det at brenner slutter å virke har både jeg og mange jeg kjenner problemer med. Det går ant brenne med den, men ikke å lese av en vanlig cd. Dette problemet er det den nyeste versionen av clone cd som forårsaker. Jeg vet jo ikke om det er det samme problemet til deg, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå