[L]337-Zonic Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Denne gangen prøver vi å finne ut hvilke produsent er det som våre lesere vil se test av. Lenke til kommentar
staannoe Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Skulle gjerne sett at dere testet noen av maskinene med Linux også... Lenke til kommentar
AK-77 Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Skulle gjerne sett HP med her, det er jo en av de store gode! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 skulle gjerne hatt noen dell tester. jeg lurer på hvor bra de skjermkortene de bruker er i forhold til de andre. Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 19:10, AK-77 skrev:Skulle gjerne sett HP med her, det er jo en av de store gode! Helt enig, nå som hå har lansert den rålekre Omnibook500 serien (som jeg er den heldige eier av) HP er jo tross alt en anerkjent fabrikant, og jeg er mildt sagt litt sjokka over at ACER er med men ikke HP Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Hallo, ingen grunn til å gjøre en så stor sak ut av det der vel? Det er jo bare til å stemme på "andre merker". Enig i at flere merker kunne ha vært med, men da hadde listen vært uendelig lang også. Hva tror du Acer-eiere eller folk som ville ha sett test av Acer ha sagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå