fcuk_IT Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Endret 17. juli 2008 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Liker det meget godt. Morsom bruk av HDR, fin komposisjon, bra kontraster og toner. Jeg lurer litt på hvorfor du har masse hvitt rundt rammen, men still, rammen er faktisk ganske diskret. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) TV ett dødt media... Liker bildet. EDIT: etter ønske. Endret 17. juli 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Liker det meget godt. Morsom bruk av HDR, fin komposisjon, bra kontraster og toner. Jeg lurer litt på hvorfor du har masse hvitt rundt rammen, men still, rammen er faktisk ganske diskret. Tja, det ble vel i sin tid sånn med den luften rundt rammen, i grunn ikke noen særlig årsak til akkurat det. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Denne liker jeg Ganske enkelt og megetsigende, og jeg synes du har brukt HDR på en god måte. Ingen overdrivelser, det er fint. Du liker ikke RiksTV, eller? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 RiksTV-reklamene er de mest irriterende siden Mazdas "Zoom Zoom" og Suzukis forpesting av eteren med Jahn Teigen. I have spoken. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ...og nok en gang er jeg hjertens enig med deg Lenke til kommentar
Carny Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Svært få bilder jeg ikke liker fra deg, og dette er ikke et unntak. God idé, kul komp, bra omgivelser, godt lys, riktig bruk av HDR. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Svært få bilder jeg ikke liker fra deg, og dette er ikke et unntak.God idé, kul komp, bra omgivelser, godt lys, riktig bruk av HDR. Takker, det er rart med tilfeldighetene, jeg var egentlig på vei til å ta bilder av havna på Fjell-sida i Drammen, men da jeg hadde parkert og skulle ta kameraet ut av bagasjerommet oppdaget jeg TV-en som stod der knust og forlatt. Hadde ikke sett for meg å ta et sånt bilde der og da, men noen ganger må man bare følge innfallet. Det ble tross alt det beste bildet i dag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 De beste motivene er tilfeldige. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Utrolig stilig bilde, med en morsom tittel! Likte fargene godt, tv og bakgrunn matcher hverandre på en fin måte Brukte du tre eksponeringer eller en rawfil som utagangspunkt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fint bilde, men har du ikke lest vedtektene som står med store bokstaver øverst på siden? "Alle som bruker Photobucket skal umiddelbart spammes med de nyeste og slemmeste ormene som programeringsnerdene til Edda Media kan finne opp. Det er på vedtekstbryterens egen risiko å bruke linking og hosting i Bildekritikken. Kun bilder som er lagt inn som vedlegg er akseptert". (Sitat vedtektene) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det virkelig så vanskelig, LAST OPP HER! Hilsen gretten bruker som ikke får sett, pga. stengte nettsteder på jobb. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Fint bilde, men har du ikke lest vedtektene som står med store bokstaver øverst på siden? "Alle som bruker Photobucket skal umiddelbart spammes med de nyeste og slemmeste ormene som programeringsnerdene til Edda Media kan finne opp. Det er på vedtekstbryterens egen risiko å bruke linking og hosting i Bildekritikken. Kun bilder som er lagt inn som vedlegg er akseptert". (Sitat vedtektene) Ehh, det står faktisk at man skal bruke vedlegg med _små_ bokstaver, men uansett, det er notert. Har PM-et brukeren som quotet m/bilde også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk! Nå får jeg åpnet, og kan si at jeg liker det Syns dette er en veldig fin bruk av HDR faktisk. Ikke helt overdrevet, men skaper en fin effekt. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kunne du være snill å laste opp det beste av de bildene du har brukt til å lage HDR bildet? Jeg bare vill se i forhold... Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Kunne du være snill å laste opp det beste av de bildene du har brukt til å lage HDR bildet? Jeg bare vill se i forhold... Here ya go: Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Genialt e ny på dette med HDR, ville bare se hva det gidde deg dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå