Gå til innhold

BK: RiksTV (HDR)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker det meget godt. Morsom bruk av HDR, fin komposisjon, bra kontraster og toner. Jeg lurer litt på hvorfor du har masse hvitt rundt rammen, men still, rammen er faktisk ganske diskret.

 

Tja, det ble vel i sin tid sånn med den luften rundt rammen, i grunn ikke noen særlig årsak til akkurat det.

Lenke til kommentar
Svært få bilder jeg ikke liker fra deg, og dette er ikke et unntak.

God idé, kul komp, bra omgivelser, godt lys, riktig bruk av HDR.

 

:thumbup:

 

Takker,

 

det er rart med tilfeldighetene, jeg var egentlig på vei til å ta bilder av havna på Fjell-sida i Drammen, men da jeg hadde parkert og skulle ta kameraet ut av bagasjerommet oppdaget jeg TV-en som stod der knust og forlatt.

 

Hadde ikke sett for meg å ta et sånt bilde der og da, men noen ganger må man bare følge innfallet. Det ble tross alt det beste bildet i dag.

Lenke til kommentar

Fint bilde, men har du ikke lest vedtektene som står med store bokstaver øverst på siden?

 

"Alle som bruker Photobucket skal umiddelbart spammes med de nyeste og slemmeste ormene som programeringsnerdene til Edda Media kan finne opp. Det er på vedtekstbryterens egen risiko å bruke linking og hosting i Bildekritikken. Kun bilder som er lagt inn som vedlegg er akseptert". (Sitat vedtektene)

Lenke til kommentar
Fint bilde, men har du ikke lest vedtektene som står med store bokstaver øverst på siden?

 

"Alle som bruker Photobucket skal umiddelbart spammes med de nyeste og slemmeste ormene som programeringsnerdene til Edda Media kan finne opp. Det er på vedtekstbryterens egen risiko å bruke linking og hosting i Bildekritikken. Kun bilder som er lagt inn som vedlegg er akseptert". (Sitat vedtektene)

 

Ehh, det står faktisk at man skal bruke vedlegg med _små_ bokstaver, men uansett, det er notert. Har PM-et brukeren som quotet m/bilde også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...