XryptNO Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Heisann Leter etter et fint oppsett til ny PC. PC'en kommer til å bli brukt mest til spilling, spill som Age of Conan, Crysis eller lingnende spill. Håper på en pc som kan kjøre AoC på best mulig måte. En liten sommer gave til meg selv. (Har mus, tastatur, skjerm og høytalere) Helst en pc innen 8.500kroners klassen Noen som har noen forslag? Trenger all hjelp jeg kan få. Endret 17. juli 2008 av XryptNO Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du behøver skjerm, tastatur, mus ? Fint om du presiserer det. Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Du behøver skjerm, tastatur, mus ? Fint om du presiserer det. Beklager, Nei. Jeg har alt som trengs, mangler bare tårnet og det inne i den. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mitt forslag fra netshop.no 2.stk HD4850 i crossfire blir nok gode saker. Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Mitt forslag fra netshop.no 2.stk HD4850 i crossfire blir nok gode saker. Denne høres bra ut!, bare ett spørsmål. Er det slikt at Netshop også bygger den opp?. Ikke at det er noe problem hvis de ikke gjør det. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kontakter du de, så vil de nok bygge den for deg for et lite påslag ja Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Takker så mye, men er det integrert lydkort? jeg ser ingen lydkort der Enda et dumt spørsmål. Jeg står nå fast på to valg. Oppsette som er vist ovenfor eller denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10335 Hvem av disse gir best FPS/flyt på high/medium på spill som AoC eller Crysis? Endret 17. juli 2008 av XryptNO Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Lyd er standard på alle nye hovedkort. Integrerte lyden er rimelig bra i disse dager faktisk. Ett HD4850 er ca jevngodt med et 9800gtx, så to stker i crossfire er mao rimelig mye bedre Endret 17. juli 2008 av fflex Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Lyd er standard på alle nye hovedkort. Integrerte lyden er rimelig bra i disse dager faktisk. Ett HD4850 er ca jevngodt med et 9800gtx, så to stker i crossfire er mao rimelig mye bedre Yes! Da blir det den du satte opp Takker for gode og kjappe svar, hilsen Amatør bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå