JoakimSv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg hadde noe feil med min v10a firmware, så jeg installerte v10c. Jeg fikk alt i orden ink. norsk språk, men når jeg skulle skrive sms fant jeg ikke æ, ø og å, jeg helt sikkert på at de ikke er der. Help, anyone? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hacka du den selv? Eller leverte du den inn? Lenke til kommentar
JoakimSv Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hacka selv, så jeg tror jeg mista garantien. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hacka selv, så jeg tror jeg mista garantien. Okei. Du har ingen garanti på mobilen nå. Men hvis du skrifter tilbake til den forrige firmwaren, kan du levere den inn. Da merkes det ikke at du har hacket den tidligere. Du kan jo allltids gå inn på et "drop-in"-mobilverksted, or de fikser det vel på 10 min:) Lenke til kommentar
JoakimSv Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hvor finner man dropin mobilverksteder? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 http://www.amobil.no/artikler/her_faar_du_...paa_dagen/38562 Det ser ikke ut til at de fikser Lg'er:s Du tok vel ikke backup av telefonen? Du får lete videre. På nettet, eller ring mobilverksteder? Mvh. Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå