ketilkn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har lastet ned på video store via PC....det var ikke noe problem, vil tro det ikke blir no annerledes med storen via PS3 Fungerer det greit? Får du overført filmer til PS3 på denne måten, eller blir det kun PSP? Kan man spille av på PC? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har lastet ned på video store via PC....det var ikke noe problem, vil tro det ikke blir no annerledes med storen via PS3 Fungerer det greit? Får du overført filmer til PS3 på denne måten, eller blir det kun PSP? Kan man spille av på PC? via PC er det kun til PSP Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hmm jeg gikk inn på Video Rentals på US Store og kjørte proxy for å se prisene og sånt og hvor mye HD stoff det var. Og så at filmer som Cloverfield og Beowul var jo bare å finne i SD. Leter gjennom mer ting nå men har ikke funnet noe som helst i HD enda! Er det bare fordi Video Rentals er nytt eller skal det være SD for det meste? Endret 23. juli 2008 av tc47 Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm jeg gikk inn på Video Rentals på US Store. Leter gjennom mer ting nå men har ikke funnet noe som helst i HD enda! Er det bare fordi Video Rentals er nytt eller skal det være SD for det meste? Det er en egen kategori som heter "Available in HD". 56 filmer og 1 TV-serie så langt. Terminator, 10.000BC og Matrix (2?) for eksempel er tilgjenglig. Regner med at det kommer mer etterhvert. Det er langt mere SD nå. HD er forøvrig bare for utleie. SD kan kjøpes. Alt av TV-serier (i SD) selges på episodebasis for 10 kroner. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Alternativ fremgangsmåte for de som ikke er igjennom ennå. I am in VIC AusAnd I can login into my US account I made, and download movies or buy them if I want. You ask me how? Essay 1- Download AOL to you PC http://daol.aol.com/software/91 2- Make an account to login 3- At the login screen click on connect option 4- Then click on advanced broadband settings 5- Click continue 6- Click on the arrow down and select add new profile 7- Add you profile, some nick name or whatever you like 8- Click save you are done! 9- Now every time you login to AOL your IP address changes to US IP 4- Enjoy Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvorfor må jeg legge inn betalingsinformasjon når jeg skal lage konto i AOL? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Det er vel ingen som har en AOL-konto de kan låne meg? Får bare feilmelding når jeg skal registrere meg :\ Endret 23. juli 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Alternativ fremgangsmåte for de som ikke er igjennom ennå. I am in VIC AusAnd I can login into my US account I made, and download movies or buy them if I want. You ask me how? Essay 1- Download AOL to you PC http://daol.aol.com/software/91 2- Make an account to login 3- At the login screen click on connect option 4- Then click on advanced broadband settings 5- Click continue 6- Click on the arrow down and select add new profile 7- Add you profile, some nick name or whatever you like 8- Click save you are done! 9- Now every time you login to AOL your IP address changes to US IP 4- Enjoy Gjelder dette bare for PC? Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gjelder dette bare for PC? Det vet jeg ikke. Har ikke prøvd dette. Kom over metoden på ps3forums.com. Men det kan hende at du kan dele AOL-tilkoblingen din med en PS3. Om du vet hvordan du setter opp deling av nettverk skal det være en smal sak. Klarte du å registrere deg? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gjelder dette bare for PC? Det vet jeg ikke. Har ikke prøvd dette. Kom over metoden på ps3forums.com. Men det kan hende at du kan dele AOL-tilkoblingen din med en PS3. Om du vet hvordan du setter opp deling av nettverk skal det være en smal sak. Klarte du å registrere deg? Det fungerte ikke via nettleseren heller etter å ha gjort dette.. Arrgg så irriterende. Klarte å registrere meg til slutt ja, men måtte gjøre det på nettsidene deres. Via programmet fikk jeg bare feilmelding, og måtte i tillegg inn med visakort-info. Men nå slapp jeg altså det. Men det fungerer jo ikke. Får se om jeg finner en annen metode.. :`\ Tips? Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Får se om jeg finner en annen metode.. :`\ Tips? Om du har greie på Linux og tilgang eller ønske om en IP i USA kan du jo bruke OpenVPN. Det fungerer garantert. Endret 23. juli 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 om denne metoden som postet her er kun for PC er den fryktelig tungvint, jeg fikser saken med et lite gratis program på under 1 minutt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 om denne metoden som postet her er kun for PC er den fryktelig tungvint, jeg fikser saken med et lite gratis program på under 1 minutt Som også gjør det tilgjengelig på PS3? Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 om denne metoden som postet her er kun for PC er den fryktelig tungvint, jeg fikser saken med et lite gratis program på under 1 minutt Som også gjør det tilgjengelig på PS3? Litt lengre opp skriver kewell79 at han har brukt videobutikken via PC så det er vektig grunn til å tro at han ikke har fått til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå