MKANorge Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 I hvilken episode i Mot i brøstet er det Karl skal være med i en konkurranse om å ta det beste bildet, og skal ta bilder fra den norske hverdagen. Den står ikke på Wikipedia, er det noen her som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Husker den episoden, den er av de bedre og veldig morsom, men kommer ikke på navn eller sesong. Skal sjekke litt opp og prøve å finne det ut, fikk lyst til å se episoden nå. Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Husker den episoden, den er av de bedre og veldig morsom, men kommer ikke på navn eller sesong. Skal sjekke litt opp og prøve å finne det ut, fikk lyst til å se episoden nå. Ja, jeg husker den som morsom jeg og, men har bare sett den en gang. Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg har funnet det ut nå. Episoden heter "Utrdrikningslaget" og er episode 12 i sesong 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå