Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kulturo: Max Payne-trailer sluppet

Anbefalte innlegg

Sant nok, blir nok en bra film med god underholdning. Jeg viste trailern til noen kompisser av meg som ikke har hørt om max payne og syntes det virket intresangt. Det er som regel den hardbarka fansen som blir sittende å knurre. Og jeg har knurret, men blir nok å se den på kino fordeom ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et bilde sier mer enn tusen ord sies det. En lite fortelling skrevet i ord og smileys:

Max Payne blir film: :hmm:

Får høre at det er kommet trailer: :grin:

Når jeg nå har sett traileren: :omg:

Hva er feil?

Vel, Max Payne i filmen høres ut som en baby i forhold til Originalen. Max skal ha en mørk resonans i stemmen, som en typ knurring av forakt for verden. Det mangler Mark Wahlberg totalt. Alt for lys stemme.

Og hvor er Max Payne musikken? Den var jo perfekt stemningslagende i spillet, i alle fall kunne de ha introen med Max Payne themet, for å sette stemningen litt bedre.

Og hva i Hvette var den engelen i slutten? Jeg har hørt at Valkyr dopet ga mange rare bieffekter og "the flesh of faling angles" men jeg så ikke det i spillet.

Sukk, jeg mistenker at dette blir en boink og et bang og en flopp.

En rekke momenter som gir meg hodebry:

1. PG-13. Sannsynligvis kan vi se langt fra de brutale drømmene Payne har i spillet.

2. Ludacris (!!) som Bravura. Mannen har ingen troverdighet som skuespiller. Nada.

3. Kunis har fortsatt ikke demonstrert tilfredstillende skuespill- prestasjoner på lerretet.

4. John Moore har ikke regissert en eneste god film.

5. Jack Lupino er en halvfeit, bleik psykopat som tilber satan og dets syke riter, at man har valgt å la en 'prettyboy' som Amaury Nolasco ta rollen, er direkte groteskt.

6. I tillegg til å møte hele NY's underverden, skal Payne tilsynelatende bekjempe demoner av en annen verden, isåfall vil jeg ha problemer med å ta filmen særlig særiøst.

7. Traileren gir ingen indikasjon på at den originale musikken vil være med. Meget foruroligende.

Enig, enig, enig. Syke, syke finner som har laget spillene, så de burde ha en regisør av samme sort. Og de "demonene"? Wtf... (ja, skjønner at det mest sannsynlig er hallusinasjoner, men like ghey)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...