Gå til innhold

Kulturo: Max Payne-trailer sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traileren ser ihvertfall ganske bra ut, kan bli en av de bedre spillfilmatiseringene dette tror jeg.

tørrfisk: Hva er det som er galt med Wahlberg i rollen som Max Payne? Jeg synes han passer rimelig bra, du kunne ihvertfall oppgitt hvem du heller ville hatt i rollen istedenfor å bare skrike ut at det er "tidenes feilcasting".

Lenke til kommentar
Traileren ser ihvertfall ganske bra ut, kan bli en av de bedre spillfilmatiseringene dette tror jeg.

tørrfisk: Hva er det som er galt med Wahlberg i rollen som Max Payne? Jeg synes han passer rimelig bra, du kunne ihvertfall oppgitt hvem du heller ville hatt i rollen istedenfor å bare skrike ut at det er "tidenes feilcasting".

Mark Wahlberg er en babyface med begrensede skuespillertalenter som ene og alene omfatter hans berømte misfornøyde ansiktsutrykk. Skuespilleren som var modell for Max Payne 2 hadde f.eks. vært ypperlig.

Lenke til kommentar

For all del, herr Wahlberg gjorde en utmerket jobb som puddelrocker i "Rockstar" Mye grunnet at han faktisk kan synge, men viss vi snakker bredde[/] som skuespiller stiller han på omtrent lik linje med Keanu Reeves. Min subjektive, arrogante mening. Også før noen andre kommer med erkeklisjén, slår jeg til; smaken er som baken, den er skitten og delt.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kunne valgt hvilken skuespiller jeg ville til denne rollen hadde jeg muligens valgt Hugo Weaving. Han er en skuespiller som er kjent for å være mørk og dyster i filmene sine samtidig som han er steinhard. Dessuten var han jo med i filmen som "oppfant" bullettime: The Matrix...

hugoweaving.jpg

Lenke til kommentar

Sam Lake (MP 1)

tn_pic1.jpg

eller

Timothy Gibbs (MP 2)

max2.jpg

Begge de to hadde vært bedre :)

Edit: Still, traileren ser god ut, selv om den ikke er helt mørk nok til å være max payne.

Edit2: Og så krysser jeg fingrene om at det ikke blir like dritt som hitman filmen var.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Synes Wahlberg virker som en bortimot perfekt Payne. Og slik jeg skjønte det fra artikkelen skal ikke Mila Kunis spille Mona Sax? Eller er det noe fra spillet jeg ikke har fått med meg?

Håper og tror filmen kan bli ganske bra i forhold til andre spill-film omgjøringene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...