AfterGlow Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Den første traileren til den etterlengtede filmatiseringen ligger nå på nett. Les mer Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Marky Mark som Max Payne? TIDENES feil casting. Spiller Mila Kunis Mona Sax da? Det er i såfall like ille. Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har vært ganske skeptisk til denne filmatiseringen, men traileren var tøff. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tror det kan bli en bra film, men ikke en bra Max Payne-film dessverre. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tror det er fare for at jeg kommer til å se denne i ren elsk til spillet. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Traileren var tøff synes jeg. Tror jeg kommer til å se filmen. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Traileren ser ihvertfall ganske bra ut, kan bli en av de bedre spillfilmatiseringene dette tror jeg. tørrfisk: Hva er det som er galt med Wahlberg i rollen som Max Payne? Jeg synes han passer rimelig bra, du kunne ihvertfall oppgitt hvem du heller ville hatt i rollen istedenfor å bare skrike ut at det er "tidenes feilcasting". Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Den så bra ut den,gleder meg. Syns det var litt lite action!! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Traileren ser ihvertfall ganske bra ut, kan bli en av de bedre spillfilmatiseringene dette tror jeg. tørrfisk: Hva er det som er galt med Wahlberg i rollen som Max Payne? Jeg synes han passer rimelig bra, du kunne ihvertfall oppgitt hvem du heller ville hatt i rollen istedenfor å bare skrike ut at det er "tidenes feilcasting". Mark Wahlberg er en babyface med begrensede skuespillertalenter som ene og alene omfatter hans berømte misfornøyde ansiktsutrykk. Skuespilleren som var modell for Max Payne 2 hadde f.eks. vært ypperlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg må si meg enig med tørrfisk angående kommentaren om babyface himself. Ellers er jeg ikke nødvendigvis enig, han er en god skuespiller. Men jeg skulle gjerne hatt en grovere mann i den rollen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 For all del, herr Wahlberg gjorde en utmerket jobb som puddelrocker i "Rockstar" Mye grunnet at han faktisk kan synge, men viss vi snakker bredde[/] som skuespiller stiller han på omtrent lik linje med Keanu Reeves. Min subjektive, arrogante mening. Også før noen andre kommer med erkeklisjén, slår jeg til; smaken er som baken, den er skitten og delt. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har det noensinne blitt gjort en bra spillfilmatisering? Jeg vet ikke, bare spør. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hadde jeg kunne valgt hvilken skuespiller jeg ville til denne rollen hadde jeg muligens valgt Hugo Weaving. Han er en skuespiller som er kjent for å være mørk og dyster i filmene sine samtidig som han er steinhard. Dessuten var han jo med i filmen som "oppfant" bullettime: The Matrix... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Syns han blir like puslete. Mørk kanskje, men pinglete. Trenger ingen ny Sin City-Marv, men noe mer enn disse pinglene kanskje. Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Perfect casting til Max: Clive Owen med utseendet til Johnny Knoxville. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, er virkelig glad de ikke tok Owen med på denne skuta. Da får vi heller klare oss med Mark, selvom jeg gjerne skulle sett andre inneha hovedrollen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Sam Lake (MP 1) eller Timothy Gibbs (MP 2) Begge de to hadde vært bedre Edit: Still, traileren ser god ut, selv om den ikke er helt mørk nok til å være max payne. Edit2: Og så krysser jeg fingrene om at det ikke blir like dritt som hitman filmen var. Endret 16. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jøss, Sam Lake var slående lik Max Payne fra det første spillet der Må nok se denne filmen her uansett, digger jo spillene så! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jøss, Sam Lake var slående lik Max Payne fra det første spillet der Må nok se denne filmen her uansett, digger jo spillene så! Det er Max Payne fra det første spillet Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Synes Wahlberg virker som en bortimot perfekt Payne. Og slik jeg skjønte det fra artikkelen skal ikke Mila Kunis spille Mona Sax? Eller er det noe fra spillet jeg ikke har fått med meg? Håper og tror filmen kan bli ganske bra i forhold til andre spill-film omgjøringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg