medlem-82104 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg skal på ferie snart, og skal på en lang bilreise. Derfor tenkte jeg å ha med PCen min slik at jeg har noe å drive med på veien (Jeg er ikke den eneste som skal kjøre ). I denne forbindelse trenger jeg da en strømkilde for batteriet kommer aldri livet til å holde turen ut. Nå har det seg slik at jeg ikke har peiling på transformatorer, så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å se seg ut en? Skulle gjerne hatt en man får tak i butikken siden jeg drar om ikke lenge og har ikke tid til å bestille gjennom internett. Altså, ha er det som er forskjellen på transformatorene? Hva er det man skal se etter? Har tenkt til å gi maks tusen lappen. Andak Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 å bruke søk funksjonen og leite litt før du spør er alltid greit. Her(link) er en tråd om akkurat det du spør etter Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Flott! Søkte på det som står i emnetittelen, men fant ikke noe. Tusen takk Andak Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=23379054 Var jo litt dyrt .... jeg har kjøpt med noen direkte fra kina for under 100 kr inkl P&P. Ja dette er en 12V til 14-16-18-20-22 V omformer. Du setter den på spenningen pc krever! Med en 12V til 220 V omformer slepper du å tenke på det, men tror ikke det er så bra for stromadpter til laptopen (den kommer kanskje til å bli varmere og bråker litt). Men har jo også hørt at noen gjøre det. Er jo kjekt med 220V i bilen .... da kan man også koble på andre dingzer (mobillader osv). http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=35483344 Kanskje Elkjøp eller Thorsho bilrekvesita har det til 3-500 kr også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå