Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Vil du tjene en ekstra slant?

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden trålet nettet for gode måter å tjene penger på. Det meste jeg har funnet har vært lureri, hvor man enten ikke tjener de store beløpene eller tjenesten har kostet mye penger.

Nå har jeg imidlertid funnet noe som virkelig funker. ## link fjernet av moderator ## er en PTC portal som betaler deg penger for hver reklame du klikker på. Ved å følge denne linken bruker du meg som referanse (jeg vil selvfølgelig tjene mer penger) Ettersom jeg er premium medlem vil du tjene mer pr reklame du klikker på med meg som referanse (følg linken) Om du registrerer deg vanlig på denne siden vil du tjene mindre pr klikk uten en premium referanse.

Hver dag kommer det ca 20 nye reklamer man kan klikke på. Dersom man gjør dette hver dag vil man ha tjent rundt 10kr den uken. Langt fra noen profitt i seg selv! Men det har seg slik at dersom en person bruker deg som referanse vil du få penger for alle klikkene til denne personen også!

Kjapt regnestykke, dersom du ”verver” 20 personer som bruker noen minutter på disse klikkene hver dag vil du tjene 200kr i uken (800kr i mnd) Tenk deg pengene om du feks hadde ”vervet” 100 personer...

Jeg har en kompis som har vervet rundt 1000 personer (gudene vet hvordan han har klart det) Han sitter nå på ræven foran maskinen sin og håver inn rundt 1000kr pr dag. Han sitter da med en månedsbetaling på 28000kr.

Så langt tviler jeg på at jeg vil kunne dra det, men om du vil forsøke å tjene noen lette penger som meg på dette, klikker deg inn på: ## link fjernet av moderator ## og prøv.

Jeg må også legge til at du må registrere deg på ## link fjernet av moderator ## Det er her alle pengene du tjener vil kunne overføres til din bank konto. (samme opplegg som paypal)

Dersom du er redd at dette er noe lureri er det bare å google bux.to. Jeg har funnet flere tester og analyser av siden, alle er positive og jeg finner ingenting om at bux.to er blitt anklaget for svindel. Så her skulle man ha alt på det rene!

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg ser på den linken du skriver så virker dette som et typisk forsøk på å verve medlemmer for egen profitt. Tenker da på den "?r=zorza"-delen av url'en.

Dette gjør meg veldig skeptisk til deg.

"Ved å følge denne linken bruker du meg som referanse (jeg vil selvfølgelig tjene mer penger) Ettersom jeg er premium medlem vil du tjene mer pr reklame du klikker på med meg som referanse (følg linken) Om du registrerer deg vanlig på denne siden vil du tjene mindre pr klikk uten en premium referanse."

Om du leste hva som sto der så la jeg ikke skjul på at jeg poster dette for å tjene mer penger selv. Men folk tjener også mer ved å bruke denne linken.

Skaff deg en jobb!

Har en bra betalt jobb fra før jeg. Mye vil ha mer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...