Gå til innhold

MTU eller Network Norway? Fordeler og ulemper?

Anbefalte innlegg

Nå har jo både MTU og Network Norway fått noen mnd på seg for å bli kvitt startproblemer og annet små rusk som skulle dukke opp.

De fikk jo begge MYE kritikk i starten, ting som ikke virket, tjenester som manglet osv.

Så mitt spørsmål er hvordan de klarer seg i dag. Hva er de negative sidene ved disse leverandørene pr dags dato, eller fungerer de nå som de bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg som har ny Symbian så funker fortsatt ikke GPRS i MTU nettet, kun i Telenor nettet så jeg får da ikke benyttet meg av fri datatrafikk i MTU nettet.

Og ellers for meg så er alt av feil og mangler helt identisk med hvordan det var under oppstarten for nesten 4 måneder siden.

Har ikke giddet å prøve å få noe seriøst svar fra kundeservice de siste månedene angående dette.

Det blir det samme som å prøve å få hjelp hos purken hvis du skulle trenge de noen gang. Foruten de gangene de ikke prøver å få ranet deg fordi de mener du er en fare for menneskeheten, fordi de mener du har kjørt 5 kmt for fort på E6.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

Network Norway og MTU er de totale motsetninger. Network Norway har ting på stell nå og deres tjenester fungerer utmerket. MTU sliter litt enda, men ikke i den grad de gjorde tidligere i vår. Network Norway har ikke 3G enda i sitt eget nett, men det vil komme om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar

Jeg kan også bekrefte at Network Norway fungerer utmerket. Tjenestene fungerer slik de skal, MMS og GPRS fungerer, imotsetning til hos MTU.

Turbo 3G kommer 16. august da OneCall går over til Telenor-dekning.

MTU har jeg lite positivt å si om. Har prøvd de også, men opplevde stadig at SMS ikke kom fram. MMS og GPRS fikk jeg heller ikke til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...