Joachim_F Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hellgate: London-utvikleren Flagship Studios har sagt opp flesteparten av de ansatte, men er fortsatt i live. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høres ut som om det er veldig mange uenigheter innenfor selskapet. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Håper ihvertfall at de klarer å holde Hellgate gående og kanskje gjøre spillet bedre. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høres ut som om det er veldig mange uenigheter innenfor selskapet. litt vel mange kokker med ego kanskje? kan jo tenke deg hva som hadde skjedd om en dyttet en 5-6 john romero inn i samme firma: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Romero Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Det var hyggelig å høre at Roper iallfall har klart å bevare kjernen av teamet sitt. Uten disse gutta hadde 90 åra vært fryktelig kjedelige. Diablo og Starcraft betydde mye for oss. De burde bare få kvittet seg med Hellgate og gjøre noe nytt. Jeg trur MMO sjangeren er en bomtur med tanke på hva slags spill de har taket på å lage. Endret 17. juli 2008 av Aran Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 http://hellgateguru.com/2008/07/hanbitsoft...-irresponsible/ Høres litt teite ut. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det var hyggelig å høre at Roper iallfall har klart å bevare kjernen av teamet sitt. Uten disse gutta hadde 90 åra vært fryktelig kjedelige. Diablo og Starcraft betydde mye for oss. De burde bare få kvittet seg med Hellgate og gjøre noe nytt. Jeg trur MMO sjangeren er en bomtur med tanke på hva slags spill de har taket på å lage. Sjansene er vel heller små at noen vil la Bill Roper gjøre noe etter dette, han får nok søksmål mot seg og da er det over. Flaggshipped.com og hellgateguru har mer om akkurat det. Og nå forsvinner forumet på siden deres. Jeg må le litt av de som kjøpte "Lifetime subscription" til 150 dollar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg