abrek Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hello alle sammen! For hvalt år siden har jeg fått norsk førerkort!!)Jeg er utlander så har jeg bodd i Norge på ett og halt år.Jeg er veldig lurer på hvor jeg kunne ha fått en normal jobb som deltidsjobb,helger eller sommertid mens jeg er på norsk kurset i Trondheim og bor jeg heller der.Jeg har søkt på mange steder men ingen dessverre svarer på min søknaden,jeg tror på grunn av at jeg har ikke noe arbeidserfaring i Norge?Også vet dere at det er ganske vanskelig å gå direkte til ulike kontorer å snakke med de sjefene eller lederne for meg pga språk оg litt sjenert selv om jeg har nok kontakter med nordmenn heldigvis og snakker jeg ganske bra,tror jeg)))Jer er mann på 21 år. Takker for svarer) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har du prøvd å spørre om de trenger sjåfører hos f.eks. pizza restauranter ? De trenger ofte folk. Ellers så er det bare å være på hugget og spørre om de trenger folk hos butikker osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skriv søknad på engelsk, eller få noen til å gå gjennom søknadene dine før du sender dem. Norsken din er ikke av beste kvalitet. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heisann. Har du prøvd å få norsklæreren din til å hjelpe deg med en søknad ? Slike deltidsjobber har sikkert ganske stort søker mengde siden du bor i en studentby, derfor gjelder det å skrive en søknad som skiller seg ut ifra de andre. Det er hvertfall det beste tipset jeg kan gi deg. Håper du lykkes. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 personlig oppmøte er ofte det best, og så kan du registrere deg på manpower, da de trenger søkere. det tipse om og få hjelp av norsk læreren er kjempe, da læreren også vil bli glad for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg