Mr. Needlemouse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Link Grafikken ser ut til å være nedgradert, men Capcom har altså klart å portere over spillet til Wii. Dead Rising er etter min mening en av de beste nye IP`ene denne generasjonen. Det blir spennende å se om spillet klarer å gjenskape stemningen fra 360-versjonen. Om de klarer det så er det et Wii-spill de fleste bør få med seg. Endret 16. juli 2008 av Bruskork Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Interessant, men jeg håper de klarer å ordne AIen til folkene litt. Husker jeg plagdes ganske mye med å redde folk da de bare stod i ro som noen idioter uten å gjøre noe som helst. Om du ser femti, seksti zombier komme mot deg bør du kanskje løpe litt? Greit nok spill på xbox, men er litt skeptisk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ganske bra at dette kommer på Wii, et spill alle burde få med seg. Som sagt, denne generasjonen`s beste franchise og jeg håper på mer! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Ja, et av de beste X360-spillene etter min mening. Håper konverteringer av X360/PS3-spill blir en trend bort fra PS2-konverteringer. Noen bilder: Ser da ganske bra ut, gjør det ikke? Foruten oppløsningen (selvsagt) så ser det ut til at zombiene er en del mindre detaljerte. Endret 18. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
Najs2k Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Link Grafikken ser ut til å være nedgradert, men Capcom har altså klart å portere over spillet til Wii. Dead Rising er etter min mening en av de beste nye IP`ene denne generasjonen. Det blir spennende å se om spillet klarer å gjenskape stemningen fra 360-versjonen. Om de klarer det så er det et Wii-spill de fleste bør få med seg. tjah, er jo noe som heter panikk da =D Da fryser du til is, og kan ikke bevege deg Endret 18. juli 2008 av Najs2k Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Her er ein rekke screens EDIT: Noen av de samme som kilik postet over. Ser ut til at antall zombier ikkje heilt kan måle seg med 360 utgaven, men det er vel å forvente Endret 21. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Link Grafikken ser ut til å være nedgradert, men Capcom har altså klart å portere over spillet til Wii. Dead Rising er etter min mening en av de beste nye IP`ene denne generasjonen. Det blir spennende å se om spillet klarer å gjenskape stemningen fra 360-versjonen. Om de klarer det så er det et Wii-spill de fleste bør få med seg. det er ikke en port engang. De har bygget opp en ny variant av spillet fra bunnen av med RE4 motoren. Dead Rising: Chop Till You Drop includes the following features: • Utilizes the same engine as Resident Evil 4 Wii edition. • New level of interaction – aim and fire guns, swing and throw weapons and shake off zombie attacks with added Wii Remote functionality • Huge environment – expansive indoor and outdoor areas of the mall provide a variety of different locations to explore • Improved save functionality allows for more seamless gameplay • Hoards of enemies on screen at once resulting in non-stop, pulse-pounding action • Anything in the mall is at Frank’s disposal • Grab environmental objects like umbrellas and benches to use as improvised weapons • Snatch items from different stores to use as weapons including golf clubs, lawnmowers, frying pans and more • Consume food and drink to revive health håper det kommer noen filmer snart. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette kan bli utrolig morsomt om de klarer å dra det i land!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå