Gå til innhold

Info om Wii Music (Wii)

Anbefalte innlegg

Eg vil gjerne pårope meg at eg er av den litt eldre (hardcore spiller om du vil) Nintendo fanbasen. Med Wii ser eg nesten Nintendo svinne hen for min del, det er snart null og niks fra den kanten som frister lengre. Zelda er jo redningen, men etter det skuffende Twilight Princess gidder eg ikkje å legge lista for høgt der heller.

Eg liker ikkje retningen selskapet har tatt, men det er her pengene ligger så det er ikkje så mye eg kan gjøre med det. Wii Music hørtes artig ut i starten, men etter den utrolig flåsete og regelrett elendige E3-opptredenen fra Nintendo har skepsisen meldt seg rett inn for denne tittelen ihvertfall.

Men Wii Sport Resorts har eg trua på, siden det første var/er latterlig morro sålenge man er fleire :) Og med Motion Plus saken blir det livlig tenker eg. Er også noen kommende 3.parts titler som rett og slett ser insane ut, og 3.parts utviklerene er vel det som redder min Wii fra å ebbe fullstendig ut desverre.

Litt syting fra meg på morrakvisten ihvertfall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, du glemmer det viktigste kriterie i et spill for min del, nemlig utfordringen.

Hvordan styremetoden er er ikke så veldig nøye, så lenge det finnes en viss utfordring i oppgavene du blir gitt. Slik jeg ser det mangler Wii music akkurat dette elementet.

Bare så det er sagt så er jeg ikke begeistrert for Wii Music, fordi jeg ikke tror jeg er den målgruppen som Nintendo vil med dette spillet. Men jeg har ikke prøvd det, så kommer nok 100% til å prøve det :)

Men hadde du syntes at spillet hadde blitt bedre om det var en bestemt måte du måtte vaie kontrolleren på, også utifra det fått en poengsum eller karakter? Da hadde de fått inn ett "utfordrene" element. Hadde det gjort det til et bedre spill?

Lenke til kommentar
Nei, du glemmer det viktigste kriterie i et spill for min del, nemlig utfordringen.

Hvordan styremetoden er er ikke så veldig nøye, så lenge det finnes en viss utfordring i oppgavene du blir gitt. Slik jeg ser det mangler Wii music akkurat dette elementet.

Bare så det er sagt så er jeg ikke begeistrert for Wii Music, fordi jeg ikke tror jeg er den målgruppen som Nintendo vil med dette spillet. Men jeg har ikke prøvd det, så kommer nok 100% til å prøve det :)

Men hadde du syntes at spillet hadde blitt bedre om det var en bestemt måte du måtte vaie kontrolleren på, også utifra det fått en poengsum eller karakter? Da hadde de fått inn ett "utfordrene" element. Hadde det gjort det til et bedre spill?

Det ville i hvertfall virket som et spill og ikke bare en simpel musiker simulator.

Wii music ser bare dråpen for mye casual ut, og for upresist ut til at de kan få inn et element som skal gå på ferdighet desverre.

Lenke til kommentar
Du lager dine egne konspirasjoner og teorier du Pricks..

Og hva mener du disse konspirasjonene går ut på?

Var feil ordvalg av meg akkurat der, men det hjelper ikke på tullet du prater om..

Og dobbeltmoral bør du i hvertfall ikke snakke så høyt om, da du beviser i høy gang at du besitter egenskapen selv..

Du tar deg nær og mener det er personangrep å kalle deg glad i nintendo, mens du fyrer av fra hofta med personkarakteristikker selv.. du er latterlig, og det er vel snart på tide etter alle som prøver å fortelle deg det, at det snart går inn hos deg også..

Du er og blir kun en kverulant som jeg ikke orker å bruke mer tid på...

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Og dobbeltmoral bør du i hvertfall ikke snakke så høyt om, da du beviser i høy gang at du besitter egenskapen selv..

På hvilken måte?

Du tar deg nær og mener det er personangrep å kalle deg glad i nintendo

Hva babler du om?

mens du fyrer av fra hofta med personkarakteristikker selv..

Tull.

Lenke til kommentar
Hva babler du om?

"Slik går det når man ikke har flere argumenter. Med dette personangrepet har du herved tapt diskusjonen."

Tull.

"Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... smile.gif"

Er ikke så uenig med det du ellers sier, men ville bare nevne dette.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hva babler du om?

"Slik går det når man ikke har flere argumenter. Med dette personangrepet har du herved tapt diskusjonen."

Dette var et svar på følgende:

"Du vil jo uansett ikke godta noe som er mot Wii og Nintendo"

Det er noe helt annet enn du skriver over.

Tull.

"Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... smile.gif"

Dette er ikke å fyre fra hofta. Jeg karakteriserte dessuten ingen spesifikke, i motsetning til personangrepet mot meg over.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...