Joachim_F Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Her er alle detaljene om Nintendos nye familiesatsning. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Her presser vi grafikken til det ytterste ser jeg. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser, og høres, rett og slett ut som no skikkelig dritt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Åååå se så søte og lykkelige de er! Er ikke dette spillet litt av en vidunder?! :love: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nintendo viste frem ihvertfall nye spill imotsetning til visse andre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg gleder meg noe helt forferdelig mye til det andre spillet hvor man skal kaste en ball og få den verdens søteste bikkja til å hente den igjen, det blir helt sinnsykt søt og fantastisk. Endret 16. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er jeg den eneste som holdt på og le meg ihjel når Nintendo skulle vise fram dette spillet, det må virkelig ha vært den mest patetiske presentasjonen noen sinne. Alle Nintendo sjefene stod der og viftet på kontrollen sin, mens de prøvde og smile og kose seg, men man så lett at dette spillet må være det mest håpløse som er laget. Det mest episke var når han ene latet som han spilte trompet med wii kontrollen, hahahaha, han kommer til å bli mobbet av barna sine for resten av livet! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Wahah, han som lata som han spilte trompet er sjefen over sjefene der hvis ikke jeg tar feil nå, jeg ble direkte flau på hans vegne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Bare gjør narr av Nintendo, så kan de le hele veien til banken. Endret 16. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Morsomt å se all drittkastinga som foregår om et spill som ingen her inne engang har prøvd. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fy faen i fittehelvete. ... med sukker på! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile. personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kan garantere deg at det er mange andre som vil finne det meget festlig og vil bruke masse tid og penger på spillet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Selv om spillet ikke appelerer til meg noe særlig, så tror jeg den vil selge like mye som wiifit som heller ikke appelerer til meg. Har prøvd wii fit et par ganger og kan ikke tenke meg å spille det alene dag etter dag i timesvis. Men kjenner flere familier der dette har slått ann, og som spiller det daglig. Sansynligvis vil det skje det samme med wii music. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mange sakelige kommentarer her, så hyggelig at vi alle sammen er venner. Men selv så ser spillet interessangt ut (IMO). Kunne godt tenkt meg deg dette å ha med når jeg drar rundt og besøker familen osv, virker mer sosialt enn mange andre spill som er på markedet. Men jeg får vel prøve det før jeg kommer med min kritikk i motsetning til folk flest som ser ut til å dømme spillet allerede. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile. personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller. Da må det da være bedre å faktisk sette seg ned å faktisk spille ett instrument Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile. personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller. Da må det da være bedre å faktisk sette seg ned å faktisk spille ett instrument Ja eller evt. ta en gulvkost og sette på en cd, så kan man late og drømme om sin indre rockestjerne helt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg