Nénmacil Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) eBay har som kjent innført et nytt system hvor brukerne må verifisere sitt telefonnummer for å kunne kjøpe og selge varer. For mitt vedkommende er problemet at eBay ikke vil verifisere telefonnummeret, da jeg til stadighet får en feilmelding som sier: Sorry, we are currently experiencing technical difficulties and are unable to complete the process at this time. Er det noen andre som har forsøkt å verifisere telefonnummeret og som fikk det til eller får samme feilmelding? Jeg har en mistanke om at det kanskje kan være formatet på telefonnummeret eBay tolker som "feil". Riktig nok har jeg forsøkt med uttallige kombinasjoner, alt fra: 47XXXXXX, 10047XXXXXXXX, 0047XXXXXXXX, 01147XXXXXXXX og XXXXXXXX hvor "X" er sifre i mitt eget telefonnummer. Jeg kan legge til at jeg har forsøkt å verifisere telefonnummeret i tre dager nå, med samme resultat. Jeg forsøkte også å kontakte eBay support, uten at de hadde noen forklaring. Endret 16. juli 2008 av Nénmacil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå