Gå til innhold

BF1942 fremdeles morro

Anbefalte innlegg

Jeg må bare formidle det til dere:) Jeg har ikke spillt bf1942 på 3,5 år før jeg innstallerte det i helgen, og jeg må si at det fremdeles er veeeeeeeldig artig.

Ah...skulle ønske at EA og Dice fremdeles satset på det spillet. Spillet hadde hattlengre levetid om de hadde fikset på himmellandskapet, slik at ikke pixelskyting hadde vært så lettvint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Selv har jeg såvidt begynt å spille FH2 igjen:)

Husker enda hvordan BF1942 trollbandt meg og en kamerat i 2-3år :) Dette var før WOW kom og tok over plassen hehe.

I går koste jeg meg virkelig med FH2...gjorde ikke noe spes, men fant ut at jeg ville holde en bunker i et lite aktivt område på et av dem store afrika-kartene..jeg var i bunkersen hele runden ca 30 min...så tilsammen 3 fiender. Alle måtte bøte med livet:)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Kjempebump!

Valgte å bumpe, trenger ikke forsøple enda mere med små tråder. Nå er vi havnet i 2011, og jeg lurer på om noen enda spiller BF1942? Det er enda noen servere igjen med mange spillere, samme med DC. Litt laggy til tider, og overflod av russere - men hey, spillet er jo dritartig enda!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...