punti Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg så en film for 1 år sia hos en kamerat. Det var om en skole som ble kidnappet av noen form for terrorister. Men så er det 4 gutter som vet hvordan de kan stanse det. Husker noe med at en av de 4 guttene dør når de prøver å stoppe det med å stjele våpnene fra "terroristene". Visst noen har sett filmen Masterminds, så er det nesten det samme. Bare at alt foregår i skolegården og utenfor skolegården, og at det er 4 gutter som er trøbbel. Ikke bare 1. Håper noen her husker noe av det lille jeg har sagt. Det er en helt genial film. Visst ikke jeg tar feil, så er det en 80s film. Eller så er det i begynnelsen av 90s. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 min post, er nysgjerrig på filmen Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spør i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan minne litt om Toy Soldiers fra 1991 med bl.a Sean Austin og Lous Gossett Jr. Lenke til kommentar
punti Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Kan minne litt om Toy Soldiers fra 1991 med bl.a Sean Austin og Lous Gossett Jr. Det er den ja, og jeg klarte å legge denne inn som ny tråd, men det er Toy Soldiers (1991) med Sean Austin ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå