sinnadyr Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har opprettet en ny mail-adresse som jeg nå vil bruke som standard. Den gamle jeg har er likevel en e-post jeg har mye bruk for, og lurer derfor på hvordan jeg kan få Gmail til å få den gamle kontoen min til å videresende alle mailer den får videre til den nye. Bruker kun nett-interfacen, ikke noe programvare (outlook, forebird). På forhånd, takk for alle svar Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har opprettet en ny mail-adresse som jeg nå vil bruke som standard. Den gamle jeg har er likevel en e-post jeg har mye bruk for, og lurer derfor på hvordan jeg kan få Gmail til å få den gamle kontoen min til å videresende alle mailer den får videre til den nye. Bruker kun nett-interfacen, ikke noe programvare (outlook, forebird). På forhånd, takk for alle svar Hvis du logger inn på g-mailen din så går du inn på innstillinger --> kontoer --> "hent e-post fra andre kontoer". Der legger du til den gamle mailen din, og det tror jeg er det som trengs. Jeg har ikke prøvd dette selv, men det virker som at det er dette du er på jakt etter. Mvh Faller Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er Gmail den nye eller er Gmail den gamle? Hvis du skal videresende noe TIL gmail, kan du ofte logge inn på den gamle mailen og sette opp forwarding der. Kommer litt an på hva slags mailleverandør du har. Du kan også få gmail til å sjekke mail fra andre kontoer. Hvis du skal forwarde gmailen din, så kan du logge inn på gmail, gå inn på "settings" (oppe til høyre), gå inn på "Forwarding and POP/IMAP" -fanen, skrive inn mailen den skal videresendes til øverst der. Du kan også velge om du skal beholde en kopi på gmail eller slette etter at mailen er videresendt. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) aah, nydelig. Akkurat hva jeg leita etter EDIT: Takker til begge, begge løsninger fungerer supert. Er Gmail den nye eller er Gmail den gamle? Begge, både gamle og nye er Gmail Endret 16. juli 2008 av sinnadyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå