CFD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 DSJ er morsomt! Tror sjansen er stor for at jeg og en jeg kjenner joiner oss på. (Han spiller det alt for mye og hopper bakken ned overalt ) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 DSJ er morsomt! Tror sjansen er stor for at jeg og en jeg kjenner joiner oss på. (Han spiller det alt for mye og hopper bakken ned overalt ) Jeg klarer så vidt 160-170m i de største bakken Noen som har gode tips til hvordan man skal hoppe? Lenke til kommentar
dsj Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Alle er like velkomne til å delta,eksperter som nybegynnere. Dette er ikke noe Verdensmesterskap, altså Dsj [email protected] Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hmm, hva er rekorden til folk i den Slovenia-bakken eller hva det er? (Den med det forferdelig sannsynlige K-punktet; 250m) jeg har klart 271.5 meter, men vet jeg burde klare et par meter til... Lenke til kommentar
dsj Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Hmm, hva er rekorden til folk i den Slovenia-bakken eller hva det er? (Den med det forferdelig sannsynlige K-punktet; 250m) jeg har klart 271.5 meter, men vet jeg burde klare et par meter til... Alle rekordene finnes på mediamond.fi Verdensrekorden er forresten på over 300 meter, satt av en polakk i Australia-bakken. Dsj [email protected] Lenke til kommentar
dsj Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Håper flere meldere seg på DSJ-konkurransen på http://home.no/dsj/konkurranse.html ! Hilsen Anders ...som gleder seg til DSJ3 kommer.. Lenke til kommentar
dsj Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ja, nå er siste sjansen for å melde seg på i denne konkurransen! Send navn, adresse, alder, kallenavn til [email protected] , du må ha fullversjonen. Lykke til, dere som er påmeldt Anders [email protected] http://home.no/dsj/konkurranse.html Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hehe...2MB? Det er forresten ULOVLIG å legge ut fullversjonen på nett! DSJ :smile: Kossen ska folk få tak i spillet da. Det selges vel ikkje akkurat i butikken Lenke til kommentar
dsj Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Vil bare si at home.no/dsj har ny adresse! Den nye er [blablalink] God Jul, alle DSJ-entusiaster, gleder meg til DSJ3 kommer ut! Edit: Fjernet link Endret 25. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du aner ikke når DSJ 3 kommer? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Stenges pga. linking til fullversjon av spill. Er meg revnende likegyldig om spillet er 20 år gammalt. Lov er det ikke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg