Joachim_F Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Activision har nå kommet med de første offisielle detaljene om Wolfenstein. Les mer Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 -I tillegg til enspillerdelen skal spillet komme med en klassebasert flerspillerdel som fortsetter i samme stil som kritikerroste Wolfenstein: Enemy Territory- NEI NEI NEI Det som var bra med multiplayeren i wolf ble jo ødelagt i ET. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Activision har nå kommet med de første offisielle detaljene om Wolfenstein. Les mer Håper det også kommer til Linux. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hva med et Wolfenstein-spill som faktisk foregår i Wolfenstein-slottet denne gang? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 -I tillegg til enspillerdelen skal spillet komme med en klassebasert flerspillerdel som fortsetter i samme stil som kritikerroste Wolfenstein: Enemy Territory- NEI NEI NEI Det som var bra med multiplayeren i wolf ble jo ødelagt i ET. Vanskelig å si hva som menes med "samme stil" - spiller kanskje heller ET enn RTCW på tomme servere - kanskje.. Praeferox var innom en annen RTCW-tråd og lengtet tydeligvis tilbake til de gode gamle tidene - men det gjør vi jo alle. Pest og sott til Waster som la ned de norske serverene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er noe spesielt med snekkre kvinnfolk i lær og WW2 utmerkelser Likte RTCW ganske bra eg, i tillegg til orginalen vi alle lurte oss til å spille hos venner som små L+I+M Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 NEI NEI NEI Det som var bra med multiplayeren i wolf ble jo ødelagt i ET. Mulig jeg misforstod litt, ser ikke ut som det er spesifisert at det er i samme stil som Enemy Territory. Har endret artikkelen. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg digget Wolf:ET, spesiellt XP-systemet med opplåsing av nye skills ol. Jeg hadde i alle fall håpet på et gjennsyn med dette. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette var en utrolig god nyhet, det forrige wolfenstein spillet var utrolig bra! Spennende og actionfylt singelplayer kampanje. Spillet hadde en utrolig god, dyster stemning! Leste for morro skyld gamer.no sin anmeldelse av spillet. Det fikk 4? Når wolfenstein kom var jo det er utrolig bra spill, hvorfor i huleste fikk det fire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg