Alinoe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Heisann Lurer litt på å kjøpe meg en PSP for å få litt mer ut av PS3en, men finner ikke så mye informasjon om hvordan de fungerer sammen (annet enn det som virker som ren reklame, da). Er det noen som har denne kombinasjonen? Noe artig man kan få til der? Lenke til kommentar
nih Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lurer på det samme, har en PSP og tenker på en PS3 slik at jeg kan få litt mer ut av pspen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sist jeg var i utlandet på ferie satt jeg på andre siden av planeten og startet min PS3 remote samt browsa alle mine filmer og musikk fra andre siden av planeten via wireless internett på PSP'en Logger du deg på pspen får du også synca mot kjøpene dine som du har gjort på PS Storen, så du får samme filmene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Bare en person på forumet som har PS3 og PSP? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har Men lurer også litt på hva man kan gjøre Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 PSP støtter remote play av en del spill. Man kan for eksempel spille Lair og Pixeljunk Monsters fra PS3 over hjemmenettverket eller internettet. PSP kan også brukes som til å styre musikk som spilles på PS3. Man kan da styre musikk uten å skru på TVen. Fin funksjon. Man kan gjøre innkjøp fra PS Store via remote play. Lese og sende meldinger fungerer. Legge til venner. Det går også an å starte chat fra PSP. Dersom det er kamera koblet til PS3en se levende bilder fra hjemmet; Spionere på katta som en kar beskrev det her på forumet for omkring ett år siden. Artig funksjon. Som det er skrevet over kan man også se bilder og spille video. PlayTV skal også kunne brukes via remote play når det kommer. En del Blu-ray-filmer skal kunne overføres til PSP. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Som det er skrevet over kan man også se bilder og spille video. PlayTV skal også kunne brukes via remote play når det kommer.En del Blu-ray-filmer skal kunne overføres til PSP. Jeg får ikke til å vise blu-ray eller dvd video til PSP med remote play Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg får ikke til å vise blu-ray eller dvd video til PSP med remote play Litt uklar der kanskje. Enkelte Blu-ray-filmer vil inkludere egen versjon som man kan kopiere over til PSP. Til å begynne med er det nok helst filmer fra Sony som inkluderer dette. DVD er som du skriver dessverre ikke støttet på noen måte. Synd. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Alle classic spillene (PSone) fungerer også på PSP om man kjøper de på PS store. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Mulig de fungerer fra disk også? Mener det. Lenke til kommentar
jkrodal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mulig de fungerer fra disk også? Mener det. Funket med FF7. Bare ha FF7 disken i PS3 og sett den i standby. Deretter kan du bruke PSP'en til å fjernstyre PS3'en til å slå seg på og kjøre FF7 fra disk så lenge begge enhetene har tilgang til internett og er logget på PSN. Problemet kommer når du skal over på disk 2 Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mulig de fungerer fra disk også? Mener det. Funket med FF7. Bare ha FF7 disken i PS3 og sett den i standby. Deretter kan du bruke PSP'en til å fjernstyre PS3'en til å slå seg på og kjøre FF7 fra disk så lenge begge enhetene har tilgang til internett og er logget på PSN. Problemet kommer når du skal over på disk 2 Bruker min PSP mye ute i solveggen med noen små høytalere. Enkel tilgang til all musikken min på en enkel måte... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sist jeg var i utlandet på ferie satt jeg på andre siden av planeten og startet min PS3 remote samt browsa alle mine filmer og musikk fra andre siden av planeten via wireless internett på PSP'en Logger du deg på pspen får du også synca mot kjøpene dine som du har gjort på PS Storen, så du får samme filmene. Kan du gjøre det? Har kobla meg til ps3en mange ganger men viste ikke at du kunne gjøre det på så lang avstand Lenke til kommentar
nih Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Virker jo veldig fristende med en PS3 når man har skaffet seg en PSP fra før av. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Har også PS3 og PSP. Kjøpte for en del av konf. penga xP Fungerer nokså bra, kan logge deg på PS3en fra PSP (så sant begge er på nett) og se film, spille noen PS3 spill.. Kan skru den på o.l. Du kan laste ned PSPspill, demoer o.l. og overføre til PSP. Kan overføre filer trådløst.. Føler ikke at det forbedrer PS3 opplevelsen, men mer som en bærebar del av gaming livet mitt.. Endret 21. juli 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå