vikingkylling Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 The Four Chuck's Adventure The Chuck Norris Hourglass Legend of Norris: The Adventure of Chuck The Chuck of Seasons The Chuck of Ages Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Meh, det var ikke kræsj når de begynte med snakking i Final Fantasy. Og det skjedde først i det tiende spillet. Tror egentlig det hadde gått greit om det var bra gjennomført. stoooor forskjell mellom FF og zelda spillene, i zelda spillene er det snakk om de samme folka siden første stund på NES. finalfantasy har nye folk i hvert spill, noe helt annet Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Regner med at de har fått litt erfaring med og lage spill til wii nå. Så tipper neste zelda spillet blir helt konge! Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Regner med at de har fått litt erfaring med og lage spill til wii nå. Så tipper neste zelda spillet blir helt konge! Helt enig, synes det har vært fint lite bruk av bevegelses-funksjonene og slikt. Virker som om de bare plasserte de der på pynt xD Lenke til kommentar
-Maiikiis Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg gleder meg veldig til det kommer Jeg veit det kan ta tid, men jeg håper det kommer så tidlig så mulig så vi ikke trenger å vente så lenge Men som andre har sakt.. jeg vil ikke at Link skal snakke. Han passer så godt til med de lydene han lager. Men ja alle de andre kan godt ha stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå