Gå til innhold

Nytt Zelda-spill til Wii under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off-topic, men dere burde seriøst ta en titt på Okami til Wii. Hovedpersonen er en gudinne i skikkelsen til en ulv, så det er klart det ikke er mye snakking fra den kanten. :p Men alle andre har stemmer (vel...), noe som fungerer helt fint. Zelda kunne fint ha fungert på samme måte. Det er ikke noe problem å la Link være taus og la alle andre stå for snakkingen.

Lenke til kommentar

Hvor lett vil Zelda ende opp til slutt? Viss det fortsetter sånn, så da vil selve Zelda spillet få totalt slakt til slutt. Søskenbarnet mitt syntes at Twilight Princess var altfor lett. Jeg syns den var grei. Selfølgelig skylle jeg ønske at den var litte grann vanskeligere. Men det beste Zelda spille jeg har spilt er faktisk "A Link To The Past" og "Four Swords". :yes:

Lenke til kommentar
Voiceacting i Zelda vil ødelegge mye av sjarmen. Lydene de forskjellige karakterene gir fra seg beskriver karakteren godt nok fra før mener nå jeg.

 

Ja, det er fascinerande kor mykje ein faktisk kan få ut at dei små lydane. Berre eit småfrekt grynt kan vere nok til at vi skjønnar mykje om personen.

Lenke til kommentar
Denne tråden har vel i stor grad handla om Voice acting....

 

Nei Zelda serien blir vel mer casual den også, dessverre.

Håper bare de bruker hodet og setter inn Easy,Normal og Hard eller noe!

 

Ja det hadde vært bedre, Werry Eysy, Easy, Normal, Hard og Nightmare. :tease:

 

Hadde vært bedre med Thou needeth a wet-nurse, Yellow-bellies R us, Bringeth them oneth, Thou Art A Smite-Meister og The black plague possess thee. :p

 

(noen som kjenner dem igjen?) ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...