alibali Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg var hos en venn og så på film fra min pc koblet til en 42 tommers skjerm og jeg skrudde pcen av pcen med den ekstra skjermen assa TVen, dagen etter skrudde jeg på pcen, da kom vista merket og logen til pcen Toshiba og så loader pcen men etter det den var ferdig og loade ble det svart jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg var hos en venn og så på film fra min pc koblet til en 42 tommers skjerm og jeg skrudde pcen av pcen med den ekstra skjermen assa TVen, dagen etter skrudde jeg på pcen, da kom vista merket og logen til pcen Toshiba og så loader pcen men etter det den var ferdig og loade ble det svart jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe meg? Jeg er ikke sikker, men det kan høres ut som at pc-en fremdeles tror den er tilkoblet en ekstern skjerm. Har du en ekstra skjerm du kan koble til for å se om du får bilde på den, og så kan du evt. gå inn på innstillinger og sette den opp "normalt" igjen. Enten kun "vis skjermbilde kun på pc" eller "klone bildet til to skjermer". Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis du ikke har en ekstern skjerm kan du trolig finne skjermsymbol på en av F-tastene trolig i blått. Deretter trykker du på Fn tasten og den F-tasten du fant noen ganger å ser om det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå