Shibiz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Trust me! En så nettavhengig person som meg ringer inn 5 min etter nettet forsvinner for å spør om det er fellesfeil etc. Når de vil ha feil søk, eller si til meg i 1 time at jeg har IP, men ikke har noe trafikk. Så strider jeg heller ikke så mye imot dem. For min del kan jeg mer en gjerne veilede dem hvis de lurer på noe. Jeg er heller ikke personen som kverulerer mye. Simpelheten ble jeg bare fed up av NGT som sender slitte modem, og så ustabile modem som Speedtouch. Hva om å sende andre modem som Zhone eller Paradyne? Uansett så er jeg glad for at jeg er langt vekke ifra NGT og kom meg til en annen ISP leverandør som kunne gi meg 19.7/1mb som var langt bedre en hva NGT kunne holde. + at jeg har 0 pakke tap 0 linkdowns fra den nye leverandøren. Og nei, fikk avslag på min klage om kompensasjon. Det var ikke "nok" grunnlag for kompensasjon. At NGT er beste kundesenter i år, kyss meg i ræva om de er! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Trust me! En så nettavhengig person som meg ringer inn 5 min etter nettet forsvinner for å spør om det er fellesfeil etc. Når de vil ha feil søk, eller si til meg i 1 time at jeg har IP, men ikke har noe trafikk. Så strider jeg heller ikke så mye imot dem. For min del kan jeg mer en gjerne veilede dem hvis de lurer på noe. Jeg er heller ikke personen som kverulerer mye. Simpelheten ble jeg bare fed up av NGT som sender slitte modem, og så ustabile modem som Speedtouch. Hva om å sende andre modem som Zhone eller Paradyne? Uansett så er jeg glad for at jeg er langt vekke ifra NGT og kom meg til en annen ISP leverandør som kunne gi meg 19.7/1mb som var langt bedre en hva NGT kunne holde. + at jeg har 0 pakke tap 0 linkdowns fra den nye leverandøren. Og nei, fikk avslag på min klage om kompensasjon. Det var ikke "nok" grunnlag for kompensasjon. At NGT er beste kundesenter i år, kyss meg i ræva om de er! Skjønner ikke helt hva du griner etter, du var LOS kunde meste parten av tiden du hadde problemer og NGT prøvde å hjelpe så gått de kunne for å rydde opp i det men du gikk over til ventelo bedrift abonnement hvor du jobber. Prøv å spre litt mer falske anklager? Du burde skjemmes! Lenke til kommentar
groov Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Altså om dere har lyst til forsvare NGT synes jeg dere kan starte deres egen tråd :!:. Denne tråden handler mye om NGTs hårreisende kundeservice, hvor enn lenge det var siden. Uten at jeg kjenner helt til når de fikk orden i sakene tror jeg det var først når Telia hadde kjøpt opp de fikk stablet på beina en skikkelig kundeservice, svakt. Uansett, linje fra Dataguard har vært oppe i et par dager nå, får ca. 15/1.4mbit, så et godt stykke unna kapasiteten de lovet. Modemet er et Speedtouch. Og jeg er fornøyd så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå