EmmJay Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sistemann ut av de «tre store» viste God of War III og et nytt massivt skytespill for 256 spillere under sin E3-pressekonferanse. Les mer Lenke til kommentar
Gege Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kjempegøy at Sony lanserer 80gb etter at jeg har kjøpt 40gb. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Kjempegøy at Sony lanserer 80gb etter at jeg har kjøpt 40gb. Hvis du trenger mer plass kan du kjøpe deg en standard 2,5" harddisk som kjører på 5400 rpm. Da får du 300+ GB til under 500 kroner. Endret 16. juli 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) 20 gig, 40 gig, 60 gig, 80 gig... Hvem bryr seg egentlig? Hvis man VIRKELIG trenger den ekstra plassen så... ja, KnewtFan sa det. Anyhu, Massive Action Game? Den tittelen MÅ være en fleip. Endret 16. juli 2008 av Motoko Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 aldri sett noen som klarer å holde styr på 31 spillere i bf, så 127 kan bli vanskelig Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spørs vel om det blir en god tre-struktur med flere kommandonivåer. Er jo mulig å få det til, men blir kanskje litt vel hardcore? Når en får det til i virkeligheten burde det gå ann i et spill der en lettere kan få oversikt og har mulighet for «visual aids»? Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Når 128 mennesker braker sammen med 128 fra det andre laget, genereres det man kan kalle enorm lag. fixed. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg vil ha en PS3 med skikkelig bakoverkompabilitet igjen, jeg driter i større lagringsplass. En PS3 Deluxe, ala den første som ble lansert i USA. Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg vil ha en PS3 med skikkelig bakoverkompabilitet igjen, jeg driter i større lagringsplass. En PS3 Deluxe, ala den første som ble lansert i USA. Det hadde gjort seg. Det er primært mangelen av bakoverkompabilitet som hindrer meg ifra å kjøpe playstation 3, jeg skjønner ikke hvordan det kan være vanskelig å knø det inn i modellene som er til salgs da de faktisk har hatt det tidligere. En grunn kan jo være at Sony fortsatt vil ha deg til å kjøpe en Playstation 2 i tillegg. Og når Playstation 2 fases ut kommer Playstation 3 med bakoverkompitabilitet tilbake. Endret 16. juli 2008 av BazeLaze Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (...) lagbasert kamp med inntil åtte spillere på hvert lag (...) Når 128 mennesker braker sammen med 128 fra det andre laget (...) Er det åtte eller 128 spillere på hvert lag? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 256 / 8 most likely (32 om du ikke tar det i hodet) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 No blander du vel litt? Det er vel Resistance 2 opplegget som har åtte spelarar på kvart lag, medan det cheesy action spelet har 128 på kvart lag? Anyway, var Resistance 1 noko kult? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 No blander du vel litt? Det er vel Resistance 2 opplegget som har åtte spelarar på kvart lag, medan det cheesy action spelet har 128 på kvart lag? Les sitatet om igjen. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (...) lagbasert kamp med inntil åtte spillere på hvert lag (...) Når 128 mennesker braker sammen med 128 fra det andre laget (...) Er det åtte eller 128 spillere på hvert lag? Ser at den kan misforstås. Takk for påpekningen, endrer. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Liker best ps3 for blu-ray og i går starta jeg å forske med tversity og ser ut til å funke glimrende. Nå trenger jeg bare å stille inn lyd litt bedre så er jeg igang med ps3 som multimedieplatform. Gleder seg: *5 blu-ray filmer i posten fra play.com* og adsl linja fra nextgentel jobber hardt den og Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 PS2 er høyst levende ennå og man kan kjøpe slim utgaven for slikk og ingenting, så hva skal man med "kompabilitet" i PS3? Jeg er glad for at de fjernet den, det medførte unødvendig høyt strømforbruk og ekstra komponenter man egentlig ikke trenger. Jeg har fortsatt min gamle PS2 med nettverkskort og intern 3,5" hardisk stående og den fungerer. Vil jeg av en eller annen merkelig grunn spille PS2 spill så gjør jeg det på den. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 I hear ya, Theo. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 PS2 er høyst levende ennå og man kan kjøpe slim utgaven for slikk og ingenting, så hva skal man med "kompabilitet" i PS3? Jeg er glad for at de fjernet den, det medførte unødvendig høyt strømforbruk og ekstra komponenter man egentlig ikke trenger. Jeg har fortsatt min gamle PS2 med nettverkskort og intern 3,5" hardisk stående og den fungerer. Vil jeg av en eller annen merkelig grunn spille PS2 spill så gjør jeg det på den. Jeg skjønner helt fint hvor du vil, men når de konkurentene til Sony faktisk har gitt ut konsoller med bakoverkompitabilitet er det pussig at Sony velger det bort. Ekstra komponenter man egentlig ikke trenger? Selfølgelig vil man trenge de komponentene hvis man skal spille PS2 spill, men det har seg slik at PAL versjonen emulerer bare, den har ikke Emotion Engine CPU som fører til "unødvendig høyt strømforbruk". Til syvende og sist så er det bare software-emulering av PS2 som trengs for å spille PS2 spill, dette har vært integrert tidligere og burde fortsatt være det. Som en bonus så oppskaleres også PS2 spillene til 1080p og ser dermed mye bedre ut en på en vanlig PS2. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Vel det jeg har hørt var at selv for PAL så holdt det ikke kun med software emulering, samt at det ikke fungerte så godt som mange trodde. Det som dog er litt forunderlig er at man fortsatt har instillingen "smoothing" eller hva den heter som kun gjelder PS2 titler. Endret 18. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Gossesnusken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 greia med det "Massive Action Game" spillet er at det er 128 spillere per lag men i vert lag er det mindre grupper på 8 personer...kompanier i en hær er vell en annen måte å si det på. disse mindre gruppene får spesielle jobber og fienden har en lignende gruppe som jobber mot dit kompani...man er med i det store slaget men har en jobb å gjøre også...leste det i en annen artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg