Cutthroat Bill Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har du problemer med å lese? Spørsmålet har blitt besvart flere ganger. Deriblant i posten rett over din egen. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 i danmark er det 16-års grense for å kjøpe tror jeg... var i danmark en gang, sto at man måtte være 16 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 i danmark er det 16-års grense for å kjøpe tror jeg... var i danmark en gang, sto at man måtte være 16 Egentlig irrelevant, da det er 18 års grense for å innha dem i Norge. Og blir du tatt med en uten å være gammel nok, blir du dømt for brudd på våpenloven og det kan jo få følger for deg senere i livet... Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Vel. dette varierer jo fra hvor kraftig den er, men uansett over nett: 18 År Aldergrense på Softgun/Luftvåpen .. Men du kan få dine foreldre til og bestille for deg da Er bare 12 å ett halvt år gammel, så har ikke så mye erfaring Men jeg selv skal bestille en kraftig softgun, får Pappa til og bestille for meg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det er 18-årsgrense uansett på airsoft-våpen. Det er irrelevant om den er kraftig, eller jalla-pistol kjøpt i salgsbod. Forøvrig er det slike som deg som ødelegger for sporten. Hvis du blir tatt med softgun, så kan du får stor bot, og om jeg ikke tar helt feil kan foreldrene dine til og med havne i fengsel. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er faktisk like ille å gå rundt i byen med en softgun, som å gå med en ladd hagle på innerlomma, dessverre. Men skjønner det jo godt, de er jo så lik vanlige våpen, at det kan raskt bli en missforståelse. Vent heller til du blir 18 og spar deg selv (og foreldrene dine) for mye bråk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå