værdama Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg må si meg skeptisk. Personlig så er jeg en for spill med stor frihet og mange valgmuligheter, AC hadde dette men det endte opp som en skuffelse. Storien i dette spillet virker lovende men hva med gameplayet, ser for meg nivåer med allerede tilrettelagt "sti" som tilsier hvor du skal løpe og alle andre veier er enten avsperret ellers altfor mye ruiner o.l i veien, noe Alà det du må gjennom på HL2 nesten helt på starten. Endret 17. juli 2008 av værdama Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 En tier på at monstre vil dukke opp. desperate mennesker er de værste monstrene som finnes! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Håper de forandrer mening og lanserer dette til PC spillerne også Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Håper de forandrer mening og lanserer dette til PC spillerne også Etter å ha melket konsollmarkedet og prøvd å lure folk til å kjøpe no sånt, så innser de nok at det kan være greit å lage en grell port til oss.. med litt bedre textures og uten pop in. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Minner meg om den Imsdal reklamen, hvor ei kjerring blir jaga gjennom ørken av noen thugs pga ei flaske vann :!: Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Aldri om jeg kjøper konsoll. Det er for noobs pluss dyrt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Aldri om jeg kjøper konsoll. Det er for noobs pluss dyrt Og da mener du at PC er en billigere spill-plattform ? ..Slipper å tenke på oppgraderinger ihvertfall Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette kan bli et bra spill. Skal følge med Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Aldri om jeg kjøper konsoll. Det er for noobs pluss dyrt Og da mener du at PC er en billigere spill-plattform ? ..Slipper å tenke på oppgraderinger ihvertfall Det jeg egentlig ville frem til var at hvis vi tar et eksempel der Ola Nordmann står uten Konsoll eller PC så får man mye mer igjen for å kjøpe PC, både til spilling og til alt mulig annet. Spill til konsoll er gjerne dyrere enn PC, pluss at hardware har falt extremt mye i pris de siste årene så du får en skikkelig god gamer pc til 5-6000kr!! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er imponert, dette kan virkelig bli et bra spill om overnaturlige ting som monstre holdes borte. Lenke til kommentar
Gossesnusken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 gleder meg til dette. en historie med potensiale og siden jeg koste meg gjennom hele AC vil nok jeg digge dette.nå må jeg bare håpe på at det ikke kommer monstre opp av bakken...ville ødelagt mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg