EmmJay Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Livet snudd på hodet. Se videoen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Etter Assassin's Creed tør jeg ikke å ta noe Jade sier for godt. Jeg mener, i introen til spillet, så løper Altair med en crossbow på ryggen. Han bruker den også, faktisk. Men vi må klare oss med kniver. Nei, det spillet her kan sikkert bli fett, men jeg må se flere filmer først! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tja.. Eg synes ikkje det var eit interessant konsept, og i alle fall ein cheesy tittel. Ikkje eit spel eg har høge forventningar til i alle fall Endret 16. juli 2008 av aspic Lenke til kommentar
saitek123 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) herregud. dette vriker jo kult men de burde fårsatt med den assassinate delen, kansje i mer moderne tid. feks ta livet slemme personer som saddam. hehe og ta ivet av osama bin laden hadde vært kult Endret 16. juli 2008 av saitek123 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bare jeg som fikk litt I Am Legend og Cloverfield feeling over denne teaseren eller? Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) herregud. dette vriker jo kult men de burde fårsatt med den assassinate delen, kansje i mer moderne tid. Assassins Creed skal bli en TRILOGI. Endret 20. juli 2008 av Jahve Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skeptisk frem til jeg får se en gameplay video, men må si at ut ifra det jeg så i traileren så virker det litt interesangt. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Syntes det virket veldig lovende. Gikk rett på "må følge med på"-lista mi Lenke til kommentar
saitek123 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 herregud. dette vriker jo kult men de burde fårsatt med den assassinate delen, kansje i mer moderne tid. Assassins Creed skal bli en TRILOGI. vet Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ser ut som et spill som kan bli bra, men er litt skeptisk. FOr å være helt ærlig, så virker det mer som en god film, eller et bra spill. Ser for meg at dette kan bli et middels: "Hele byen vil ha vannet ditt, talentløsefolk løper etter deg, skyt de-FPS" spill. Klarer Ubisoft å lage et bra spill av en så "film-lignende" historie, så blir jeg enda mer imponert over franskmennene enn jeg allerede er. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Leste at spillet handlet om hvordan livet fortoner seg for etter et uventet jordskjelv. I så fall høres det kjedelig ut. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) herregud. dette vriker jo kult men de burde fårsatt med den assassinate delen, kansje i mer moderne tid. Assassins Creed skal bli en TRILOGI. vet btw. en av Assasins creed spillene skal ta handling i fremtiden. Det er konfirmert av THA DEVS. Leste at spillet handlet om hvordan livet fortoner seg for etter et uventet jordskjelv. I så fall høres det kjedelig ut. Oj, håpte det skulle vært mer "jords-omspennende" fenomen =| jaja, da er det vell ikke post-apocalyptisk alikevell ='( Endret 22. juli 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg