EinarEriksen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nå kan du installere all slags programvare på Iphone 3G, takket være en gruppe hackere. Les mer Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 jeg ser en mulighet for å åpne for annet operativsystem ala musicbox. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor linker dere til Gizmodo og ikke rett til Pwnage Dev teamet sin side? :S http://blog.iphone-dev.org/ Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gruppen har brutt sperren som gjør at du ikke kan installere programmer Apple ikke vil at du skal installere. Hva mener dere med dette? Lenke til kommentar
hellsat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt misvisende all den tid nevnte programvare IKKE er sluppet pr. 16.7 kl. 11.10. Foreløpig er det kun sluppet info på blogen til Dev Team som informerer om status til programvaren og at den SNART slippes. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 What he said^^ De bare hyper opp programmet sitt, for å få flere til å bruke det istedenfor "andre dev teams sitt (F.eks ZIPhone) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Gruppen har brutt sperren som gjør at du ikke kan installere programmer Apple ikke vil at du skal installere. Hva mener dere med dette? Et "ikke" for mye der ja Det er nå påpekt at programvaren ikke er sluppet. Angående linking er det Gizmodo vi har brukt som hovedkilde, og derfor linker vi dit. Legger også til en link til Iphone Dev Team Takk for tilbakemeldinger! Endret 16. juli 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette påvirker vel garanti og reklamasjonsrett? Da må jeg vurdere det litt, før jeg gjør det. Har jeg kjøpt en iPhone til over 4k så skal jeg ha garantien min. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Iphone 3G er åpen for programmer Misvisende tittel. Telefonene blir ikke automatisk åpne fra nå av. Gruppen hackere gjør det mulig å bryte seg inn i sin egen dyrekjøpte gjenstand, dersom man bryter garantien. (Jeg tviler på at det bryter reklamasjonsretten). Det burde vært helt unødvendig å gjøre innbrudd på egen eiendom. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nå kan du installere all slags programvare på Iphone 3G Nei. De som har programvaren kan dette, "du" kan ikke. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nå kan du installere all slags programvare på Iphone 3G, takket være en gruppe hackere. Les mer "Nå kan du snart installere all slags programvare på Iphone 3G, takket være en gruppe hackere." ville vel, uten å overdrive, vært en smule mindre galt? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette påvirker vel garanti og reklamasjonsrett? Da må jeg vurdere det litt, før jeg gjør det. Har jeg kjøpt en iPhone til over 4k så skal jeg ha garantien min. Påvirker stort sett bare garantien. Om batteriet dør på din iPhone og du har låst den opp, må det bevises at batteridøden kan tilknyttes din opplåsing hvis reklamasjon skal kunne avslås. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Andre feil, da? At skjemen streiker eller den bare velger å ikke virke? Funker reklamasjonsretten da? Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spørsmål til dem som har pwnet Iphone 3Gen sin. Hvordan går man unpowner man iphonen sin? bare kjører restore fra itunes og velger en av apple sine restore filer? Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Takker for svaret SLI. et annet spm. Jeg har sagt opp netcom abboet og bruker nå jobb sim kortet mitt (telenor) ved å bruke winpwn tool vil det det at jeg bruker skaper noen problem? slik jeg tror jeg skjønner det så er det baseband firmwaren som bestemmer om hva simkort som skal tas og den rører ikke winpwner på nåværende tidspunkt? lite lysten på å pwne telefonen kun for å oppdage at den igjen er låst til Netcom stemmer dette eller? Endret 9. august 2008 av _zk8_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg