hei_det_er_robin Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg hadde før en Nokia 3510i med netcom youngtalk.. GPRS funka helt fint på noen andre telefoner oxo.. Men nå her jeg kjøpt meg N 7210 og når jeg skal gå inn på GPRS da så får jeg bare meldinga, "abonner på GPRS først".. Kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 GPRS fungerer ikke med YoungTalk eller Netcom Kontant. Lenke til kommentar
j-co Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 GPRS fungerer ikke med YoungTalk eller Netcom Kontant. Fra og med 1.3.2003 har GPRS vært mulig å ha på YoungTalk og KontantKort. Pris: GPRS Standard Pr. kbyte kr. 0,10 Go for the boys: http://www.netcom.no/Content/modules/Guide...?CategoryId=149 Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Du må kanskje aktivere GPRS på abbonementet ditt? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg ringte til Netcom kundeservice og de sa at abbonementet var sperret ved bruk av GPRS av en eller annen grunn. Fikk den ikke med meg.. De åpnet det for meg og nå funker det helt fint.. Uansett Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå