Nissen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er på jakt etter 2 stk ethernet rutere til et bedriftsnettverk. Ruterne må tåle en temperatur på minst 60 grader celsius. Den ene ruteren behøver ikke ha flere enn 3 porter (2 stk til nettverk1, og 1 stk til nettverk 2). Den andre ruteren skal derimot brukes i et litt større nettverk, og bør ha minst 8 porter til nettverk1 (helst flere), og 1 port til nettverk 2. Begge ruterene må også ha støtte for NAT, og de må være kablede. Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg bør gå for? Har søkt en del rundt på nettet selv, og sliter med å finne gode alternativ... Lenke til kommentar
ior Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er på jakt etter 2 stk ethernet rutere til et bedriftsnettverk. Ruterne må tåle en temperatur på minst 60 grader celsius. Den ene ruteren behøver ikke ha flere enn 3 porter (2 stk til nettverk1, og 1 stk til nettverk 2). Den andre ruteren skal derimot brukes i et litt større nettverk, og bør ha minst 8 porter til nettverk1 (helst flere), og 1 port til nettverk 2. Begge ruterene må også ha støtte for NAT, og de må være kablede. Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg bør gå for? Har søkt en del rundt på nettet selv, og sliter med å finne gode alternativ... Cisco 3200 series är godkända upp till +74 grader. Det lär dock svida i plånboken. http://www.cisco.com/en/US/prod/collateral...cd8028e3a7.html Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sjekk også med blackbox, de har mye industrielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå