GCardinal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei har nettopp kjøpt meg Asus P5E64 WS Evolution X48 . På pakken og overalt står det at den har støtte for SASsaby kort. Og av ren interesse tenkte jeg å sjekke hvordan det så "spesielle" SAS korte ser ut - men klarer ikke å finne den hverken på ASUS sine sider eller i noen webshopper. Er den i det heile tatt i salg?.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 SASsaby er et sas pci-e x4 kort som er produsert av LSI. Har ikkje sett det til salgs noen sted enda. Dette kortet har mest sansynlig ikkje "cpu" IOP som det kalles. Ville heller satset på en saskontroller fra Adaptec, Areca. Selv har jeg veldig god erfaring med både LSI og Adaptec. Kan iallefall fortelle at Evolution funker med SASkontroller i ALLE pci-e portene! Dette har jeg nemlig testet Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Okey takk! men syns det er fortsatt kjipt av ASUS å annonsere med støtte for et produkt som så å si ikke mulig å kjøpe... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå