brk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Exif: f/5.6 1/500sec 55mm Skutt med Blender prioritet Canon EOS 30D EF-S 18-55IS Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Njaaa.. Det gir meg egentlig svaert lite. Daarlig fokus, og for meg et ganske kjedelig motiv. Virker som at fokus er litt for naerme? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt mere luft til venstre og over, i den retninga blomstene peker, kansje. Fokus burde nok vært lengre bak, eventuelt med mere dybde. Kansje du bare skulle nappa bort det bladet som stikker ut mot høyre? Selv om det kansje ikke er verdens vakreste blomster er det ihvertfall godt med litt andre motiv på det området Lenke til kommentar
brk Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Burde kanskje brukt tid på komp ja. Men med 18-55 måtte jeg nesten stå på tå (slitsomt!) Syntes forresten selv blomstene var fine de, Takk for tips Grizzmo, skal prøve igjen ved neste solskinnsdag. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt kjedelig komp, litt uskarpt. Bare en blomst kan fort bli litt fattigt, hva med å sprite opp bildet litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå