tp88 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Noen som vet om Black & White 2 vil ta form på Xbox? Det hadde jo vært mye herligere å sitte i sofaen og styre "beistet" :smile: Gleder meg mye til den slippes ut! Noen som forresten vet når den skal komme ut? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Black & White: Next-Generation er planlagt på Xbox. Når det kommer vet jeg ikke (tidlig utviklingfase). Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Black & White: Next-Generation er planlagt på Xbox. Når det kommer vet jeg ikke (tidlig utviklingfase). Han spurte om B&W 2, ikke Black & White: Next-Generation, din IDIOT Lær deg å lese a Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kan jo hende han prøvde å rette opp en misforståelse, da vettu... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg tror heller at siden han ikke visste noe om BW2 så svarte han på en annen BW tittel han visste om som kom på Xbox. Man trenger ikke å bli så aggresiv [/code] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå