akzj0n Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror dere dette blir en grei løsning til "billig" pris. Jeg vil ikke ha mye støy, sitter med en delta vifte nå Problemet er at jeg ikke har disse 4 hullene rundt socketen, derfor tenkte jeg at slk kjølerne var en god ide. Så er jeg litt lei for at slk800 og 900 kanskje blir litt for store, så da tenkte jeg at minstemann var et godt valg ? Vil det funke greit med en 60-80 adapter, og en rolig papst vifte ? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Takker gutta på ocshoot.no for gode råd, bestilling til microplex er i boks Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 For spesielt interesserte har jeg nå fått pakken. Ørene mine er i himmelen, støyen er minimal og load på rundt 43-45 med vcore på 1.8 Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 tviler litt på om noen var interesserte i det hele tatt jeg... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Ja du gjør det ja. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kjekt å vite at det gikk bra. Bra du kommer med tilbakemelding med resultat, det er det flere som skulle gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå