Gå til innhold

Psn video store update

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lastet en family guy episode nå, fungerer ypperlig, iallfall fra PC til PSP :)

er det mulig å få overført den fra PSP til PS3?

Edit: Hadde et lite håp om at episoder og filmer ville legge seg under "view downloads" på PS3 store, men neeeei :(

edit: er vel bare et tids spørsmål før noen lager en proxy som fungerer på PS3 store, noe ala det var på warhack og andre små spill

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Er ikke bare synd, det er meget skuffendes. De sa ikke noe om EU eller andre kontinenter angående video store i det hele tatt under pressekonferansen. Noe som igjen betyr at de kanskje ikke har planer om å lansere det andre steder enn USA og kanskje Canada etterhvert. Hadde de bare nevnt EU eller andre kontinenter så hadde jeg hatt håp om at vi også kanskje skulle få tilgang til video store senere, men jeg tviler veldig. Om vi så skulle få det, så blir det uansett ikke før tidligst om 2 år. Sony burde få til slike avtaler lett i forhold til f.eks Microsoft siden de eier filmselskap. De kunne ihvertfall latt de som har laget seg amerikansk ID få muligheten til å få tilgang til video store. Jeg gledet meg ihvertfall veldig til video store, men ble enda en gang skuffet.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...