Gå til innhold

Psn video store update

Anbefalte innlegg

De sa de skulle legge til Psn video store i natt. De mener sikkert ifølge LA tid.

Vi får sikkert ikke det i europa(selvfølgelig), men skal sjekke det ut på us store og se om det funker å laste ned derfra(probably not).

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som gidder å lage en US konto til meg? Jeg får det ikke til. Når jeg skriver inn emailen jeg har laget så kommer jeg ikke vidre fordi de sier den er feil. Bruker Gmail konto. Går kanskje ikke det?

Ingen som gidder å lage en US konto til meg? Jeg får det ikke til. Når jeg skriver inn emailen jeg har laget så kommer jeg ikke vidre fordi de sier den er feil. Bruker Gmail konto. Går kanskje ikke det?

Lenke til kommentar

I følge PS3Fanboy så er visst video storen oppe nå. Men det virker som om man må være fysisk lokalisert i USA for å få tilgang til den, for jeg ser ingenting når jeg logger på US kontoen min. Registrerer også at kanadiere klager på at de ikke får tilgang til den. Regner med det er utelukkende kun USA som kan dra nytte av video storen

Lenke til kommentar
I følge PS3Fanboy så er visst video storen oppe nå. Men det virker som om man må være fysisk lokalisert i USA for å få tilgang til den, for jeg ser ingenting når jeg logger på US kontoen min. Registrerer også at kanadiere klager på at de ikke får tilgang til den. Regner med det er utelukkende kun USA som kan dra nytte av video storen

Har lest litt rundt på nettet nå, og man må ha en "USA IP-adresse" så vi får vel vente noen år... :-( før det kommer hit.

Ingen som kjenner noen store norske investorer som kan kjøpe Sony og få litt fortgang for oss norske brukere???

Lenke til kommentar

De kan laste ned ting fra ps3 store også fra psn pc store: http://store.playstation.com/video/index.vm

Er det noen som kan prøve å fake ip adressa si til en fra usa å prøve å laste ned noe og si fra om det funka her i tråden?

Hvis vi går inn der nå så står det bare " No items available for this region or country", men hvis noen gidder å bytte ip også prøve å sjekke hva det står da så hadde det vært fint.

Hater å bo i norge!

Lenke til kommentar
Fuck Sony, de kan dra til helvete og holde seg der. Irriterer meg jævlig at de alltid skal prioritere USA. Nei, sier det igjen..DRA TIL HELVETE SONY!!!

Les litt om ting før du slenger skylda på Sony for at dette ikke er ute i europa enda, det er tåplige regler og mengden land i europa som er stopper for slikt.

Lenke til kommentar
Er vel neppe Sonys "treghet" som er problemet.

MS skylder på liscenser og slikt, så da er vel det samme styret med det for Sony også.

Begynner å bli sugen på ein Video Store eg også, var slettes ikkje galne priser ute og gjikk etter det vi fikk høre.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja det er selvfølgelig synd at alle disse lisensavtalene osv osv skal dele markedene, og at dette medfører forsinkelser. Men slik er det desverre, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Men regner med at Sony snart kommer med info om når vi kan forvente å se dette.

Endret av Camrot
<br />
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...