Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oblivion Lost - modden som gjør STALKER til spillet det skulle ha vært!

Anbefalte innlegg

Bah! Nå har jeg dessverre kommet over enda en feil. Nå ble jeg nettopp ferdig med å slå av the Brain Scorcher og var på vei ut av Lab X-10. Men bare få sekunder etter at jeg loadet meg ut av labben og ut til "omgivelsene" så kræsjer spillet til desktop! Jeg har aldri hatt slike problemer med dette spillet før og det irriterer meg.

Mye fordi jeg virkelig liker denne modden og det den gir men disse feilene som har fulgt med den er problematiske. Nå vet jeg jo ikke 100 % at dette er en feil med modden eller med 1.0005 versjonen av spillet fordi jeg ikke har testet en ren installasjon av den versjonen før, men jeg håper noen kan gi meg tips om dette.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

SOm jeg har sagt over her, prøv å slå av "dynamic lightning" , jeg måtte gjøre det for å ungå problemer i "Army Warehouses" området, verdt ett forsøk! :)

Lenke til kommentar
Du finner noen biler her og der. Du går opp til døren og trykker F for å sette deg inn. Men før det må du gå til Options og figurere en tast til "Turn On". Det kan være vilkensomhelst tast men jeg pleier å sette Y som "Turn On"-knapp.

OK, takk. Har du eksempler på hvor man kan finne disse kjørbare bilene? Jeg er i Chernobyl-planten nå... så jeg nærmer meg slutten. Jeg har jo prøvd å komme meg inn i et par biler/lastebiler/tanker her og der men det funket ikke, jeg hadde jo en bestemt knapp for "turn on".

Lenke til kommentar
Du finner noen biler her og der. Du går opp til døren og trykker F for å sette deg inn. Men før det må du gå til Options og figurere en tast til "Turn On". Det kan være vilkensomhelst tast men jeg pleier å sette Y som "Turn On"-knapp.

OK, takk. Har du eksempler på hvor man kan finne disse kjørbare bilene? Jeg er i Chernobyl-planten nå... så jeg nærmer meg slutten. Jeg har jo prøvd å komme meg inn i et par biler/lastebiler/tanker her og der men det funket ikke, jeg hadde jo en bestemt knapp for "turn on".

Jeg vet ikke om det er noen i akkurat det området men det er minst en i nesten alle de andre områdene. Du finner for eksempel en like ved der du begynner.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er noen i akkurat det området men det er minst en i nesten alle de andre områdene. Du finner for eksempel en like ved der du begynner.

Takk, skal prøve! Jeg er uansett ferdig med spillet nå... så jeg kan godt starte på nytt og kjøre rundtom :)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har prøvd alle biler rundt omkring i flere områder inkludert der du starter men ingenting skjer når jeg trykker "Use" (F) mot dørene. Må være noe feil et sted. Skal re-innstallere spillet med den helt nye versjon av Oblivion Lost (2.2).

Edit: Nå funket det! Morsomt bug: begge dører står igjen rett på bakken når jeg kjører av gårde. Lada altså... :!:

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan av en eller annen grunn ikke spille med dynamic lighting lengre. For noen dager siden funket det perfekt.

Jeg savet i garbage og avsluttet, men når jeg skulle spille det i går ble stalker nesten aldri ferdig med å loade. Tror det gikk to ganger (etter lang tid) men når loadingen var ferdig var spillet så tregt at det var helt umulig å spille. Kunne heller ikke starte en ny saving (men jeg prøvde det etter å ha fjernet modden og da funket det med dynamic lighting) eller spille uten å settep å static lighting.

Fryktelig irriterende å måtte bruke static lighting. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Artifacts kan fortsatt komme selv fra fabrikkOC produkter.

For å eliminere feil, så prøvd å sette oppløsning og effekter helt av. Sett på alarm på skjermkortet ved si 70C elns (everest har vel dette?), og hvis du har et annet skjermkort til slutt, prøv det. Er det ikke skjermkortet så er det antagelig drivere eller spillet og da har du et mye mindre problem. Men slik jeg ser det er strukkede teksturer og ødelagt geometri typiske artifacts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...