abarhaugen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei... Skulle prøve CS på nett for første gang i går, starta opp en server og prøver å spille... personen flytter seg ikke, jeg ser på latency OVR 3000!! Noen som vet hva jeg skal gjøre? :-? litt kjipt å spille bare mot boter også da... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvilken oppløsning og Video mode spiller du i? Hvordan er latencyen på en server du lager selv? Har du lukket igjen programmer som bruker båndbedden (Kazaa, DC, andre fileshare programmer, FTP klienter)? IM's går greit (Instant Messenger), de har så utrolig minimalt å si. Hvordan linje har du? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg kjører Open GL 1024*768 på en ISDN 64kbs linje, har ikke prøvd å lage server selv. men rart de ikke skulle gå på andre servere? Har en kamerat han kjører glatt på 100 i latency, men jeg har 3000. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Er du bak en brannmur eller router? Ta å kjør Itavisens speedometer : http://itavisen.no/speedometeret.html lukk alle andre programmer, mens du tar testen. Får du 64kbps? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Gå inn på internett games og velg at du har isdn:D ikke 28.8k ellerno, da lagger det, sånn var det for meg og,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå