Papirkurven Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Visst jeg tar å kløpper av støm kontakten til min data sub, som er 12V og tar så å kobler den til bil-forsterkeren. + å - til B+ og GND som det står på forsterkeren. Så tar jeg en Rød og hvit ledning som bli omformet til AUX og kobler røde og hvite ledningene til forsterkeren og AUXen til PC'n.. Vil det da gå ann å spille musikk via PC'n? Vil teste subben på forsterkeren.. Siden jeg ikke har bil eller CD-spiller enda BTW, hva er REM fornoe som er mellom + og GND ? Posta på sikkert feil side men :o Endret 18. juli 2008 av Immorta1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 bumpetibump Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg tror ikke dette kommer til å fungere så veldig bra. Du risikerer å overbelaste og ødelegge transformatoren med den forsterkeren. Tror heller du skal koble forsterkeren til et bil eller mopedbatteri. REM er til styrestrøm fra spilleren, det må være 12 volt på denne for at forsterkeren skal slå seg på. Denne kan du koble til + på batteriet med en bryter. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Okey, så da får jeg prøve med moped batteriet mitt da Viss det i hele tatt fungerer.. Men blir det sån hær? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå